Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google ads tatt over?

Demci

New Member
Jeg vet ikke om det er pga noe virus eller lignende, men hos meg så blir adsense annonsene "overtatt" av 85.17.166.173/go/?cmp=nm_bm3c_250x250&uid=48D650C4D7DE11DC908FF67607DEFFFF&guid=C3A670EB74DB45EE978CE31D0D7175B8&aid=67607-f.eks og andre.. noen andre som vet noe?:confused:

EDITERT AV BRUKERNAVN. Det var en link til en antivirus pop up consol.
 
Sist redigert av en moderator:

Ståle

Medlem
Får ikke opp siden din.

Har sett at dette kan skje hvis du har en eller annen toolbar/adware innstalert.
 

Demci

New Member
Ja da får du gjøre det da.. Er ikke alle som er så jævlig pro som deg her, jeg er ikke verdensmester og prøvde bare å finne ut det var et problem hos meg eller hos andre også. Har kjørt ad-aware en del ganger men skal ikke spørre mer jeg.
 

Bjørn

Domenespekulant
Ikke første gang noen moderatorer brauter sin makt seg her inne. Ærlig talt, fyren visste jo ikke hva dette var for noe, må være lov å spørre uten å få sånne tilbakemeldinger :(

Håper ikke forumet her utvikler seg sånn, da jeg er blitt veldig glad i dette forumet...
 

Bjørn

Domenespekulant
Greit nok det, men det var måten han ble svart på som ble reagert på. Virket ikke som nykommeren mente noe vondt med innlegget sitt i utgangspunktet, selv om han ikke skulle lagt ut linken da, og med dette ble vel nok en nykommer skremt bort fra vårt kjære forum...
 
Sist redigert:

Ståle

Medlem
Pokker da brukernavn, ble for fristene med den linken. Hehe, skal si alt av brannmur og antivirusprogrammer fikk kjørt seg. :p
 
Topp