Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Analytics = sanntids statistikk

Endelig!

Nå kan vi endelig få statistikk på våre nettsider i sanntid med Google Analytics.

Sjekket statistikken i dag og det ble oppdatert med en gang!

Så da stikker jeg ut og feirer med en Pils og en kebab :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg får ikke noe live statistikk. Er dette en spøk eller noe?

Kos deg med Pils, så håper jeg kebaben er god. Pils var jo egentlig et litt morsomt navn.
 
Hei Atle,

Nei dette er ikke en spøk. Sjekker besøk og klikk opp mot et internt statistikkprogram på mine nettsider og det stemmer 100% med statistikken fra Google Analytics. Totalt 2 nettsider er sjekket opp mot google - 72 sidevisninger - og alt stemmer. Tror ikke dette er tilfeldig!

Siste besøk på en av mine nettsider var klokken 11.58 i dag - og jeg sjekket statestikken klokken 12.00 hos Google - og det var allerede oppdatert!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm.. Spennende. Mulig Google driver og oppdaterer kontoene i Analytics slik at alle får tilgang etterhvert da.

@Msites: Jeg mente det som en spøk siden han skrev Pils og ikke pils. :)
 
Hehe,

Stor bokstav på navn og byer - og Pils kan vel kategoriseres som et kjent og kjært navn. Slik som Diana, Sonja og Jens mfl.

Det er noe forsinkelse enda - opptil 10-15 minutter - driver å tester/sjekker nå. Men ivertfall mye bedre en tidligere da vi måtte vente 5-10 timer på oppdatert statistikk.
 

comichael

Medlem
Det er jo off-topic de luxe, men pils skal ikke være med stor P selv om drikken er oppkalt etter byen Pilsen. På samme måte som det heter wienerbrød og ikke Wienerbrød. Men såklart kan man ta seg en Pils med stor P :)

On-topic så er det veldig kult om statistikken blir live, men det er kanskje tilfeldig det du ser? Dette foruminlegget kan kanskje forklare:

--there is a perpetual delay in reporting data. Some days it's very fast and you can see data in there after a few hours - but sometimes it takes a bit longer, depending on any number of factors. That's why the help section says "24 hours", because this way you'll be sure that your data will be in there by then.
 

Marita

ordleker
Gammel tråd - men allikvel.

Jeg fant til min glede ut at jeg slipper å vente til midnatt for å sjekke antall besøk. (Klikker på "Dag" og endrer til dags dato)

Men noen som vet hvor ofte de oppdaterer?
 
Topp