Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google betaler €34 million til Belgia daglig

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Visste du at Google betaler €34 million til Belgia daglig? Ikke akkurat småsummen det heller da.

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er et problem at man lenker til hverandre. Da burde man vel heller bare sperre innholdet (les: passord) eller ikke legge det ut offentlig i det heletatt?
 

srm

Medlem
Whoot :) Kan det stemme? Blir jo 98 milliarder NOK i året. Det er jo mer enn de omsetter for... foreløpig.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Visste du at Google betaler €34 million til Belgia daglig? Ikke akkurat småsummen det heller da.

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er et problem at man lenker til hverandre. Da burde man vel heller bare sperre innholdet (les: passord) eller ikke legge det ut offentlig i det heletatt?

Wooooooooow. Belgia er virkelig verdens skumleste land.

URL, forresten?
 

Msites Ltd

Livsnyter
:)

må vel først innrømme at jeg ikke så daglig - da summen naturlig nok tilsa for meg en årlig sum......så jeg leste for dårlig, og srm hadde selvfølgelig regnet riktig da han hadde lest teksten riktig!

Men, samtidig så må man vel forstå at det ikke kunne være en daglig sum....!?!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg leste på et forum at det var daglig sum til dem retta opp et eller annet problem jeg ikke husker i farten. Så leste ikke nyhetskildene så korrekt da jeg alllerede hadde lest overskriften som sa daglig.. my bad ;)
 
Topp