Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google har klikket helt

Fredrik

Medlem
Uansett hva jeg søker på så vil resultatene vises med teksten "Dette webområdet kan skade datamaskinen din"

Hvis jeg feks trykker på min egen side i SERP så neida, den stopper meg å sier fra at du har klikket på en link som definitivt dreper din PC dersom du går videre og det blir tredje verdenskrig.

Hva skjer?
 

muffins

Medlem
Oii, trodde det bare skjedde hos meg jeg. Skjer akkurat det samme her.. blir nok fikset opp i greit fort tenker jeg :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Samme greia her. Er nok en bug i Google vi er vitne til :)
Mon tro hvor mye penger folk taper på dette?



Meldingene kommer opp på internationale søk også, så her snakker vi nok allerede om noen millioner i tapte omsetninger allerede:

 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Vi har jo alltid visst det, internett kan ikke bare skade datamaskinene våre, men også livene våre...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå er det borte igjen hos meg iallefall. Regner med at 99.99% av klikkene hos Google ikke kom igjennom nå, for det var jo rett og slett ingen lenker videre fra warning siden heller:

 

Bjrl

Medlem
Besøkstallene daler ser jeg.

Stikk motsatt hos meg. Jeg har 93 stk online på Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder akkurat nå, noe som er minst det dobbelte av hva som er vanlig på en lørdag ettermiddag.

Kanskje fordi jeg ikke kjører Adwords i særlig grad, men baserer meg på å rangere bra på søk? I dag er det åpenbart liten konkurranse fra nettsteder som tar Google-trafikk fra meg med Adwords-kampanjer.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er ikke mulig at du har fått ØKT trafikk pga av dette Bjrl, for det kom rett og slett ingen søk igjennom fra Google mens dette skjedde. Påstår du at det er et sammenheng, og at nettsiden din var et unntak og antall søkende gikk opp akkurat nå?
 
Topp