Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google og linker som har forsvunnet...

Beergear.no

Medlem
Alle linkene til domenet mitt er blitt borte, bortsett fra en, når jeg kjører en site:mittdomene.no
Noen som vet hva det kan komme av?
Før så vi linker fra bloggen vår, andre blogger, linker fra hjemmesider osv.
Nå er det som sagt kun en link til oss, og slik har det vært i flere mnd nå.
Så vidt jeg vet så har vi heller ikke gjort noe som tilsier at vi skulle bli straffet på noen måte.
Er det mulig å finne ut hvorfor det har blitt sånn?
 

Beergear.no

Medlem
Takk skal du ha, men hva kommer det av at de ikke vises når man kjører en link:mittdomene.no på google. Vil det si at google har slettet dem hos seg?

Ang logo. Vi byttet design på nettbutikken og fikk flere tilbakemeldinger på at den så veldig blass og kjedelig ut med den logoen/banneren vi hadde. Den var jo laget til et helt annet design enn det vi har i dag.

Er klar over at den nye også kunne vært bedre, men etter at vi byttet har vi fått tilbakemeldinger at den kombinasjonen av designet og logo/header så mye freshere ut.
 

gjedda63

Medlem
Takk skal du ha, men hva kommer det av at de ikke vises når man kjører en link:mittdomene.no på google. Vil det si at google har slettet dem hos seg?

Ang logo. Vi byttet design på nettbutikken og fikk flere tilbakemeldinger på at den så veldig blass og kjedelig ut med den logoen/banneren vi hadde. Den var jo laget til et helt annet design enn det vi har i dag.

Er klar over at den nye også kunne vært bedre, men etter at vi byttet har vi fått tilbakemeldinger at den kombinasjonen av designet og logo/header så mye freshere ut.

Google viser veldig få linker ved bruk av link:mittdomene.no. Har noe med serverplass å gjøre.
Du finner linkene dine i google webmaster tools hvis du har ordnet deg det. Ellers så er de jo å finne i yahoo site explorer bl.a.
 
Topp