Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google og Tradedoubler i konflikt med statistikk...

pleb

Medlem
Jeg stusset litt over antall sidevisninger på AdSense og Tradedoubler da disse ikke stemmer. Sjekk disse to bildene;

Bildr.no
Bildr.no (bilde slettet)


Som dere ser, så har den ène siden min 420 sidevisninger i følge Tradedoubler, mens AdSense har totalt 410 sidevisninger i hele dag - flere av dem på sider jeg ikke har på Tradedoubler.

Er det noen av dem som teller feil? Eller kan det være at Partyferie ikke er lagt inn i AdSense selv om annonsene vises, slik at jeg går glipp av inntekter?:)
 
Sist redigert av en moderator:

Kassimaja

Geocacher
Det kan jo ha å gjøre med at hverken google eller TD raporterer live. Se på gårsdagens visninger og se om disse er forskjellige også. Er de rimelig like har du ingen ting å bekymre deg for.
 

pleb

Medlem
Rapporterer de ikke live?

Trodde de var rimelig kjapt ute med å registrere klikk osv.
Gårsdagen, og tidligere tidsrom generelt, er litt vanskelig å måle da jeg ikke får opp denne nettsiden hos Google i og med at jeg kun ser statistikk for tre av bloggene mine når jeg trykker på "Toppkanaler".

Er det ingen mulighet for at Adsense-klikkene mine på denne nettsiden ikke registreres, altså?
 

picxx

Well-Known Member
Du har flere TD annonser enn adsense unit på siden (forsiden 3TD 2 adsense).

Noe helt annet er at du faktisk kan miste adsense kontoen din ved å legge ut prt screen av kontoen din, så anbefaler deg å slette det bildet hvis du har mulighet.
 
Topp