Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google oversetter for Wordpress

Hei, jeg har startet en fotballblogg. Har eget domene og bruker Wordpress.org. Jeg kan desverre ikke så mye om websider, men har lært mye de siste ukene.

Jeg sliter derimot med å få installert en Google Translate box på bloggen. Hvordan får jeg til dette ?

Jeg lastet ned noe. Det står at jeg skal sette det inn admin. content directory eller noe. Og så kan jeg legge translate funksjonen til som widget.

Er det noen som vet hvordan dette skal gjøres ? :)
 
He he ja jeg burde jo forklart hvilken versjon det nærmere. Når det gjelder Google Translate, så er det versjonen 0.0.4.

Når jeg skal installere, står det beskrevet følgende :

"Place file in your /wp-content/plugins/ directory and activate through the administration panel, and then go to the widget panel and drag it to where you would like to have it!"

Jeg forstår jo dette med widget panel. Men hvordan finner jeg frem til wp-content og så videre ? Har lastet ned selve filen. Men vet ikke hva jeg skal gjøre med den.

Håper noen vet dette !
 

JoachimO

Medlem
Blir litt usikker her... har du en gratisblogg opprettet på wordpress.COM, eller har du lastet ned WordPress fra wordpress.ORG og installert på eget webhotell?
 
Er Wordpress.org. Installert på eget webhotell. Fra One.Com. Beklager dårlig forklaring he he.

Via Wordpress lastet jeg ned en Google translate, versjon versjonen 0.0.4.. Vet bare ikke hvordan man skal installere den..........
 
Topp