Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google pagerank 10 innen en til to mnd.

clinton4

Medlem
Hei,

Jeg mener å ha funnet en måte å oppnå en topp google pagerank innen en til to månder og lurer på om det er noen her som har gode kunnskaper på området og som ønsker å diskutere videre med meg privat?

Metoden er kansje litt uetisk, så jeg ønsker ikke å røpe for mye offentlig, da dette kan ødelegge for metoden.

legg meg til på msn magne_nygaard (æt) yahoo.no så diskuterer vi videre der :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg vet det er mulig på en jukse måte, du bare gjør noe redirect greier!

Men det er fortsatt veldig enkelt og sjekke om den er falsk eller ikke, for jeg regner med det ikke er ekte pagerank du snakker om?
 

clinton4

Medlem
Vel, domenet jeg har prøvd dette på har nå en pagerank på 6/10, også når jeg sjekker pageranken via et pageranking script. Så om den er ekte eller ikke har jeg ikke peiling på, det er vel derfor jeg ønsker å diskutere med noen som har peiling.

Foresten, hvordan kan jeg sjekke om den er falsk eller ikke?
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Tidligere kunne du skaffe deg en sides PageRank ved å 301 Redirect'e til denne siden.

For eksempel kjøre en redirect fra min-helt-nye-hjemmeside.com til google.com.

Når Google kom på besøk, trodde spideren at min-helt-nye-hjemmeside.com var identisk med google.com, og tilordnet samme PageRank.

Denne feilen er nå rettet.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Sist jeg så en side som jukset slik var vel 2 måneder siden, så om det har kommet noen sperrer etter det vet jeg ikke..

Du får prøve å google litt på "fake pagerank".
 

sKrud

Meget sliten student
Humm.. Ja dette virker jo lovende.. Hvordan har du klart dette da? bruker du en scraper til å innhente artiklene fra alle landets aviser? Ser ikke helt hvordan det kan gi deg høyere PR.. Kjørte et par tester på siden din også, sjekket backlinks å endel annet, men kan ikke si at jeg fant noe som tilsier at du skal ha fått så høy PR som du har nå.. Såe, om du har lyst å diskutere saken eller dele den infoen du sitter på så er det bare å sende en mail eller PM..

-morten
 

sKrud

Meget sliten student
Forrestn.. Om du bruker "scraper" skal du se at det ikke er lenge til Google kommer å smekker deg på fingrene.. De har gode systemer til å plukke opp innhold som er dublikat fra andre sider.. Fikk erfare det da jeg testet ut en RSS til blog program..:p

-morten
 

picxx

Well-Known Member
Det er ikke snakk om noen scraper, det er kun snakk om å redirecte et domene, slik at domenet i seg selv får et høyt PR.

Sett opp en side på lala.com , lag deg et subdomene på et.lala.com som du 301 redirecter til google, og siden din vil faktisk inneha samme pagerank som den siden du redirecter til.

Forøvrig er PR noe dritt, som ganske snart er mindre gyldig til å måle noe med enn alexa er trafikkmessig.
 

Knut

Medlem
Det er ikke snakk om noen scraper, det er kun snakk om å redirecte et domene, slik at domenet i seg selv får et høyt PR.

Sett opp en side på lala.com , lag deg et subdomene på et.lala.com som du 301 redirecter til google, og siden din vil faktisk inneha samme pagerank som den siden du redirecter til.

Forøvrig er PR noe dritt, som ganske snart er mindre gyldig til å måle noe med enn alexa er trafikkmessig.

Men om man setter opp en 301 red. på et.lala.com, vil dette da ha innvirkning på lala.com?
 

picxx

Well-Known Member
Men om man setter opp en 301 red. på et.lala.com, vil dette da ha innvirkning på lala.com?

Klart....et domene vurderes utifra "main domain"....likevel vil du kunne oppleve forskjellige pigeon rank på sub eller under domenener.
 

Tonny Kluften

Administrator
Topp