Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Googledetforfaen.com

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hei igjen.
Nå vet jeg ikke helt hvor frekt det jeg nå har gjort egentlig er, men jeg syns egentlig dette ble litt tøft også på norsk.
Siden har jeg mer eller mindre oversatt fra engelsk, for deretter og finne ett nytt domene.

Google det for faen

Jeg leste ett sted, at å stjele nettsider er utrolig dårlig gjort. Det eneste er at jeg kan jo ikke si at jeg har stjålet noe. Jeg har jo bare benyttet en idé som allerede er der ute, for så og oversette den til Norsk...
Hva mener dere? Har jeg gjort noe galt nå?
 

Ståle

Medlem
Syns heller ikke du har gjort noe galt.

Men, som brukernavn skrev, fjern linkene, og uthev søkeboksen mer! ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ok. Det var litt godt å høre at ikke det er noe galt i det jeg har gjort her.
Jeg har fått fjernet linkene til Google sine sider.

Jeg bare må spørre her i forumet også. Jeg finner ikke noe spesielt om dette i adsense, men er dette på noen måte imot vilkårene til Google?
Jeg kan jo ikke tro at det er noe imot dem, siden det allerede er en tilsvarende side på engelsk.
Problemet her er bare at den engelske siden ( Just Fucking Google It ) linker direkte til Google. Er det noen som kanskje aner hvorfor?
 

Tonny Kluften

Administrator
De vil ikke ha adsense på sider uten noe nyttig. Siden din har noe nyttig og jeg tror ikke google slår ned på den. For å være sikker så skriv en artikkel på 100 ord om google og websøk.

Den engelske siden tror sikkert at det hjelper på rankingen å linke til google. Det var vel sånn for noen år siden.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jaha... Hmmmmmm...
Det var kanskje ikke noen dum idé og skrive en artikkel om google, men mener du at jeg skal plassere den på index, eller kunne jeg eventuelt ha bare linket til den fra Index?

Tror du dem går med på det, om jeg bare lager en liten artikkel, og linker til den fra hovedsiden?
Da kan jeg jo eventuelt linke videre til Google sine sider fra denne artikkelen. Eller er det en dum idé?

Jeg har ikke så veldig lyst å plassere artikkelen i index skjønner du, fordi jeg ikke har lyst at det her skal være for mye scrolling nedover på siden.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Setter utrolig stor pris på den hjelpen jeg får her altså :D
Uansett så fikk jeg nå ett lite problem... Ikke noe stort, og jeg skulle gjerne ha brukt google for å finne svaret.. Jeg er bare litt usikker på hva jeg skal søke etter.

Om du tar en liten titt i kildekoden på Google det for faen , så finner jeg ikke ut hvordan jeg kan endre skriftstørrelsen til 9px i slutten på artikkelen.
Kunne du fortalt meg hvilken kode jeg skal sette inn før jeg legger inn selve artikkelen?

Vil det forresten også være smart og holde denne artikkelen sentrert slik som resten av siden?

- Takker for svar ;)
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå har det seg slik at jeg ikke kan css i det hele tatt... Dette står det i hodet i index.html:
Index.html er også den eneste filen her. Det er ikke en eneste fil av .css

<style type="text/css">
h1 { color: blue; }
h2 { color: blue; }
h3 { color: blue; }
body {
color: black;
background-color: white;
text-align: center;
margin-left: 25%;
margin-right: 25%;
}
</style>

Uansett så sliter jeg litt her, for i og med at jeg i hodet har skrevet at alt skal sentreres, så kan jeg vel ikke endre på det helt i bunnen på body? , kan jeg ?
Jeg kan alltids ta text-align: left i hodet, men da syns jeg lixom at siden minner litt for lite om den engelske varianten. Det jeg har lyst til er at dem skal ligne så mye som mulig på hverandre....

Du har vel ikke ett lite tips til hvordan jeg kan få dette til ?
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hjertelig takk for hjelpen. Jeg fikk det til nå. :)
Du aner ikke hvor mye du lærte meg med den posten der. :D:D:D

Jeg har fått lagt til en artikkel, selv om den ikke er av verdens beste sort.
Er det en ting jeg ikke kan så er det og skrive artikler, men det er hvertfall noe småtteri som står det.
Jeg skal heller tenke litt på hva jeg kan skrive der i morgen.... Tenker jeg tar kvelden nå, men uansett: Tusen takk for hjelpen.
 
Topp