Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gründer fra øverst i nord

MariusB

Skaper & Idémaker
Hei!

Til daglig driver jeg Altaavisen, som er en lokalavis som går ut til samtlige husstander i Alta og nabokommuner annenhver torsdag. Per dags dato så kan jeg nok ikke kalle meg for en "webGründer", men jeg har naturligvis planer om å ta steget på nett med denne satsingen også når det føles strategisk riktig.

Jeg har vært leser av Webforumet i lengere tid, og registrerte meg i dag som bruker. Dette synes jeg er et riktig steg, ettersom jeg også har fått opp bloggen Mariusbergmo.com | Bloggen til Marius Hagerup Bergmo for å være mer tilgjengelig i forhold til både nyttig og hyggelig relasjonsbygging. Bloggen er satt opp av Peter Andre Jensen, som forøvrig også har satt opp Altaavisen. Jeg er veldig fornøyd med arbeidet Peter Andre gjør, så å bruke han til å få opp bloggen min var en av årets enkleste valg.

Litt om meg selv:
- Trebarns far, og dermed også familiemann
- Fotballidiot, det er et riktig ord å bruke
- Mediamann, med 7 års fartstid fra magasinet Gründer, ABC Startsiden med ABC Nyheter/ABC Tv som ansvarsområde, lokale satsinger på Nettavisen.no, samt konsulentarbeid som selvstendig for blant annet Opplysningen 1881.
- Gründer per dags dato, der lokalavisen Altaavisen er det som blir brukt tilnærmet 24/7 av dagene på.

Om du ønsker kontakt med undertegnede er det bare å sende en PM på forumet, eller bruke kontaktskjemaet på bloggen min.


Med vennlig hilsen
Marius Hagerup Bergmo
Mariusbergmo.com | Bloggen til Marius Hagerup Bergmo
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Takk for hyggelige velkomsthilsner! Det er forresten godt å se at du fortsatt kategoriserer deg selv som altaværing, Peter Andre. :)

Det er også riktig at jeg heier på Manchester United, og kanskje er ekstra stor fotballidiot siden en av mine "våte fantasier" er å se Michael Owen score for oss på Anfield. Fotballen er en av få, eller kanskje det eneste steder(?), der skadefryd virkelig hører hjemme.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Takk for ytterligere velkomsthilsener. På et forum med over 1.500 registrerte brukere innenfor en svært spennende nisje, så må det vel bli umulig å ikke lære noe på veien. Og forhåpentligvis kan man kan bidra med noe fornuftig innimellom også.
 
Topp