Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Gründerfotball" i Oslo - Bli med da vel!

MariusB

Skaper & Idémaker
Heisann!

Jeg ønsker å samle et gjeng for "gründerfotball" i Oslo, nærmere bestemt en økt med cageball i uka. Da finnes det vel neppe et bedre sted å spørre om interessenter enn her på Webforumet? :)

Tanken bak prosjektet er både å få seg en ukentlig treningsøkt, samt å bli kjent med nye folk som har samme interesser. Om vi da blir et gjeng som både liker å spille fotball og er gründersjeler, så må jo det være et fantastisk utgangspunkt. Trolig blir dette også bli starten for flere sosiale prosjekter.

Drammenhjrne.jpg


Fremdriftsplan:
- Samle minimum 12 stykker som har lyst til å være med på en økt med cageball i Nydalen i uken. Pris vil ligge på anslagsvis 250 kroner per deltaker i måneden.
- Leie en fast time, på tidspunkt vi blir enige om. Oppstart så fort som mulig!

Interessenter bes gi kommentar her for å skape litt liv rundt prosjektet, samt sende meg kontaktinfo på PM eller e-post marius alfakrøll kreativeideer . no.
 
Jeg er elendig i fotball, og det er sikkert mange andre som tenker akkurat det samme.

Når på kvelden tenker du?
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Det er nok ingen fare for at vi blir for mange i kveld i alle fall. Det er intensivt å spille i bur, og bare en fordel om vi f. eks kunne delt inn i tre lag. :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Hm.. Legg meg (Marius Hagerup Bergmo) til som venn på Facebook, så inviterer jeg deg.
 
Topp