Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gründeridé som er unik i Norge

Hei!
Sitter på en ide som er unik I Norge, da jeg har hatt flere samtaler med innovasjon Norge og fått bekreftet dette. Hva denne ideen går ut på kan jeg ikke gå så dypt inn på, men den skal være basert på en nettside. Da jeg besitter kompetanse innenfor økonomi og ledelse og har i tillegg et bredt kontakt nettverk, mangler jeg fortsatt mye kompetanse innenfor utvikling av nettside søker jeg en eventuelt partner for dette.

Dersom du er interessert og vil høre mer om ideen kan du kontakte meg.

mate-sev@online.no
 

solo

Medlem
Ikke for å bare være negativ men foreslår at du prøver å lære deg litt koding selv. Det er ikke så avansert, men det tar litt tid å lære seg.
En idé i seg selv er ingenting. Hva skal du gjøre i forhold til den som faktisk programmerer nettsiden her?
Høres ut som at han som programmerer skal gjøre 99 % av arbeidet.
 

barentshavet

Active Member
Ikke for å bare være negativ men foreslår at du prøver å lære deg litt koding selv. Det er ikke så avansert, men det tar litt tid å lære seg.
En idé i seg selv er ingenting. Hva skal du gjøre i forhold til den som faktisk programmerer nettsiden her?
Høres ut som at han som programmerer skal gjøre 99 % av arbeidet.

Ikke alle interesserer seg for programmering og dessverre er programmering aldri 99% av arbeidet.... I tillegg tviler jeg på at trådstarter ønsker å bruke lang tid på å lære noe som andre kan gjøre for han, spesielt dersom ideen er god og må ut på markedet ASAP.
 
Ikke for å bare være negativ men foreslår at du prøver å lære deg litt koding selv. Det er ikke så avansert, men det tar litt tid å lære seg.
En idé i seg selv er ingenting. Hva skal du gjøre i forhold til den som faktisk programmerer nettsiden her?
Høres ut som at han som programmerer skal gjøre 99 % av arbeidet.

Du er inne på noe der, men som det ble skrevet ovenfor så er ikke kodingen 99 % av arbeidet. Dersom prosjektet utvikler seg, trenges det personer med andre interesser og kunnskaper innenfor andre områder
Hva jeg skal gjøre og hvilken kompetanse jeg besitter er vil de som er interessert bli informert om, så står de helt fritt til å velge om detter er noe de vil være med på eller ikke.​
 
Blir litt som å kontakte en byggmester for å få de til å bygge et hotell som de får 20% eierskap av, jeg 80%.
Yes sir, hotellet skal tilby en unik måte å bo på :D
Vi får 1-2 henvendelser i året vedr. slike "spennende" eierinteresser.

Kort fortalt: du kommer _mye_ lenger med å hoste opp litt kapital. Så kan du kombinere eierinteresser med å faktisk betale de som skal jobbe for deg.
 
Topp