Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis anonsering. Hvor finnes de?

sammy

Medlem
Hei der ute i E-land.
Jeg ser etter plasser der jeg kan skrive gratis anonser som leder "leseren" til min web side.
Dette er noe som er under opparbeiding, men hvor skal man finne gratis anonsering (på nettet) for å selge ringetoner,Lydbøker, musikk og live underholdning?
Dette var kanskje litt mye i en "munnfull", men slik er det.
Jeg er "HELT FERSK" i dette gamet, så alle forsleg vil være av stor nytte for meg.

Vennlig hilsen
sammy
 

sammy

Medlem
Du kan skrive meningsfulle innlegg på blogger og lenke derfra. Noen vil besøke deg når de ser at innlegget ditt er bra.


Godt forslag Tonny.
Og takk også til wilma.
Som dere sikkert alrede har regnet ut så er jeg helt fersk i faget. Jeg er nok også en god del eldre enn de fleste av dere, så dere får prøve å være litt tålmodige.
Når det er sagt, så snakket jeg med en yngre kolega i dag som ikke trodde noe på at det fantes såkalt "gratis" anonsering. Man betalte kanskje ikke noe i vanlig forstand, men mann måtte ta inn en link til "firmaet" deres på min web side eller henvise til dem med noe slikt som sponset av eller lignende. Jeg har sett private webbsider som er fulle av dennslags, og jeg synes det virker rotete.
Jeg vil gjerne beholde websiden så "ren" som mulig. Hvis jeg henviser til andre så er det fordi jeg synes de fortjener det..

Tanken er å lage en anonse med de rette "nøkkelordene" . I anonsen legger jeg inn en link til min webside. (Det er slik det foregår eller?)
Så Hvor finner man de rimeligste anonseplassene?
Vennlig hilsen sammy
 

sammy

Medlem
Stikk innom startsiden.no, kvasir.no osv. og registrer linken din der. Disse katalogene krever ingenting tilbake fra deg, og du trenger ikke å linke tilbake heller.


Jeg har kikket litt på sidene du henviser til, og for meg ser det ut som om de ikke akkurat kan betegnes som rimelige!!! Eller har jegsett på feil sted?
 

Keanu

Geek
Du har nok kikket på "annonsering". Det du trolig er interessert i er å gå inn på den kategorien som siden din passer for, og trykke "Tips oss" nedest på siden, for å kunne få siden din under vurdering. (gjelder startsiden)
Usikker på om "nye Kvasir" har en katalog lenger.
 
... ja. Jeg mente ikke annonsering på Startsiden, nei, det kan fort koste en del. Men registrer sidene dine i katalogen deres. Sannsynligvis ikke den helt store forskjellen, men det er helt gratis og det hjelper litt. En av sidene mine har fått over 200 besøk fra Startsiden bare den siste måneden, og jeg har aldri verken linket til dem eller gitt dem en krone.
 

sammy

Medlem
... ja. Jeg mente ikke annonsering på Startsiden, nei, det kan fort koste en del. Men registrer sidene dine i katalogen deres. Sannsynligvis ikke den helt store forskjellen, men det er helt gratis og det hjelper litt. En av sidene mine har fått over 200 besøk fra Startsiden bare den siste måneden, og jeg har aldri verken linket til dem eller gitt dem en krone.


MANGE TAKK olafmoriartry.
 

sammy

Medlem
Det gikk greit å komme inn på katalogen til startsiden, men jeg kunne ikke finne noen katalog på jvasir.
Noen forslag?
Vennlig hilsen
sammy:confused:
 
Topp