Kjapp og trygg hosting for Wordpress

GRATIS - Article keyword checker

beatngu

Member
Hei,
Jeg kjedet med så jeg laget et lite gratis verktøy til å sjekke hvor ofte keywordet ditt er i en tekst.
Veldig simpelt men kanskje noen kan spare litt tid med det.

Du kan copy past tekst til article vinduet ellers kan du bruke drag and drop og slippe en .txt fil i vinduet til article.I keyword vinduet så legger du til keywordene som du vil sjekke i artikkelen,ett keyword per linje.

Jeg la inn lisens og auto update og det er kun fordi jeg vil kunne sende ut en update viss det er noe som må fikses eller legges til.

Bare ta kontakt via PM så sender jeg deg et lisens.
Skulle du ønske noen mer ting i programmet så kan du bare gi beskjed så skal jeg se om jeg kan legge det til så lenge det ikke tar for mye tid.

Skulle du ønske å få noe laget som tar litt tid så kan du bare hyle ut på en PM så kan jeg lage det.

Legger til et bilde så dere kan se hvordan det ser ut,har ikke brukt noe tid på design så det er veldig standard siden det er gratis.

Dere kan laste det ned her for de som vil : https://dl.dropboxusercontent.com/u/103790788/KeywordChecker/ArticleKeywordChecker.rar
 

Vedlegg

  • ArticleKeywordSc.PNG
    ArticleKeywordSc.PNG
    34,7 KB · Sett: 13

beatngu

Member
Ja formelen er delvis basert på google sine retningslinjer og 13 års erfaring i SEO.
Google kommer ikke alltid med rett informasjon for å lage det vanskeligere for å få organic klikks.
Alt som kommer fra google (Matt Cutts) må du ta med en klype salt.

Før så va det mye lettere å ranke sider fordi du fikk mye mer informasjon fra google om hva som er riktig og hva som er galt,men siden google taper mye penger på adwords så har de gjort det mye vanskeligere å ranke en side på orgainc search.

Et eksempel på dette er webmastertools og analytics,før så fikk du opp alle keywords som folk brukte for å finne siden din men nå så har du en haug med unknown.Dette er en stor fordel for google for da kjøper folk oftere keywords med adwords i stedet for å prøve seg på organic searches.

Når det gjelder SEO så har jeg aldri følget retningslinjene til google og heller ikke hva andre gjør.
Den beste måte å se hva som fungerer er å prøve det ut selv med test cases og dette har jeg gjort i alle årene.
En av sidene mine kom seg opp på Alexa world ranking på rundt 5200 og her brukte jeg formelen som jeg har i keyword checkeren på teksten som jeg hadde på siden.

Nå har jeg 3 tekster i resultatet.
- Good
- Bad
- Perfect

Good er mellom 1 og 3 %
Bad er mindre en 1% og mer en 3%,over 3% blir ofte sett som keyword stuffing
Perfect er det som jeg selv har hatt best resultat med og det er fra 2 til 2.5 %

Det som jeg har hatt best resultat med er artikler fra minimum 400 ord til 800 ord.

En ting som jeg kom på men jeg skrev dette er at jeg har glemt å legge til antall ord i artikkelen neste update legger jeg til en vising av antall ord i hele artikkelen så du kan lett se hvor mange ord artikkelen din er.
 

Stoppet

Banned
Et eksempel på dette er webmastertools og analytics,før så fikk du opp alle keywords som folk brukte for å finne siden din men nå så har du en haug med unknown.Dette er en stor fordel for google for da kjøper folk oftere keywords med adwords i stedet for å prøve seg på organic searches.

Det er nok den ene siden av det. Den andre er nok at de selger disse opplysninger til Semrush og andre som driver med SEO. Da får de også inn kroner via en "mellomstasjon" også. Tipper de tjener en del der også.
 
Topp