Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis artikler - Ny kategori på WF?

Marita

ordleker
Jeg har vært inne på Webartikler.com, og må si at det er vanskelig å finne skikkelig gode artikler. Mange av dem har dårlig språk, linker som ikke virker lengre, osv..
 

Anders

Medlem
Kun er egen kategori hvor du startet en ny tråd for hver artikkel. Jeg har brukt webartikler.com før men synes siden er lite interaktiv og alle artiklene må forhåndsgodkjennes.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg stemmer nei til et slikt forslag.

Synes det vil rote til forumet, da på lik linje som på Webartikler.com, så vil det høyst sannsynlig bare legges inn søppel.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hvorfor bidrar du da ikke heller til webartikler.com, slik at de kan få et bedre system? Jeg personlig har ikke lyst til å ha WF (som forøvrig er et diskusjonsforum) overfylt med dårlig gjennomtenkte artikler laget av webmastere for å få innlenker. For de av oss som bruker RSS og "dagens innlegg" for å holde oversikt over hva som skjer på WF vil det bli ekstra støy.

Jeg er ikke interessert i å bli varslet på WF hver gang det kommer en ny artikkel som jeg har null interesse for. Hvis jeg har behov for en gratis-artikkel, så vil jeg at det skal gå andre veien - at jeg oppsøker den.
 

Gaasehud

Medlem
Støtter Kenneth; ser for meg hvordan det lett kan bli – litt som på NWF. En halvdød kategori med halvgode artikler som kommer i ny og ne. Om artikler blir bra bruker heller folk dem selv. Evt. kan du jo bidra til webartikler.com og/eller sende de til Tonny om de er gode nok til å komme på WF-bloggen.
 
R

Roger_Fra_WebArtikler

Guest
Drifter av WebArtikler.com

Vil bare komme med noen ord her...

Jeg bruker dessverre liten tid på WebArtikler.com, men av alle de artiklene som ligger ute, siler jeg nok VEKK 60-70% fordi artiklene rett og slett er for dårlige

Det største problemet er at folk klipper tekst rett ut av Wordpress bloggen sin, og sender den rett inn i databasen, uten å skjønne at en sånn artikkel ikke gir noe av verdi til noen.

Det andre problemet er artikler som blir skrevet om f.eks. "Elefanter" og så i bunnen av artikkelen så lenkes det opp til en side som selger CCpro medlemskap.. Også et eksempel på at man ikke har forstått hva artikkelmarkedsføring handler om.

WebArtikler.com - og et lignende prosjekt her inne - kunne vært utrolig gode ressurser for mange nettgründere rundt omkring - bare synd det blir brukt på helt feil måte.

Jeg kunne selvsagt vært enda flinkere til å "lært" opp brukere til å skrive "riktige" artikler, og jeg kunne også brukt mer tid på å moderere i databasen - men Webartikler.com har alltid bare vært et gratisprosjekt, og som alle andre fokuserer jeg vel mest på det som faktisk gir inntekter.

Ville bare skyte inn dette - ikke kun for å forsvare Webartikler.com, men også får en gi et lite vink om hva som KAN ventes, dersom dere starter noe lignende her.
 

Fairwinds

New Member
For meg høres dette litt ut som den festen ingen ville være på fordi det var "dårlig stemning" og laber interesse. Fordi festdeltakerne ikke skjønte at de var nødt til å bidra selv.

Jeg har nylig oppdaget webartikler.com (Ja, velkommen etter osv....) og synes ideen er knallgod. Kudos til Roger og andre som driver sånne prosjekter uten at det gir betaling i krone og mynt!
 
Topp