Noen som kjenner til sider som har gratis bilder av alt mulig forskjellig, til bruk i design? tenker da gratis bilder uten copyright. Thomas
Et par jeg har brukt tidligere: New Old Stock - Gamle bilder under public domain. The Leading Source Of Free Stock Photos - stock.xchng - Masse stock photos som kan brukes ganske fritt. Det står under hvert bilde hvis fotografen må krediteres. Tror den krever innlogging, men registrering er gratis.
Ramlet tilfeldigvis over denne; Pixabay - Free Images Massevis av gratis bilder (frigitt under public domain) i god kvalitet ... Mvh Dan
Hva er haken her? Veldig mange av bildene på Pixabay lenker til en side på Shutterstock.com som ikke finnes, litt rart det.
Pussig - ingen av de bildene jeg kikket på lenket noe sted. Ser ellers man er nødt til å registrere seg for å laste ned, og det gadd jeg ikke i farta ...
Prisen til Getty er en lenke tilbake til dem fra embedkoden. "Note: Embedded images may not be used for commercial purposes." Gjelder det alle nettsteder som tjener penger?