Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis bloggekurs lansert

Sindre

Medlem
Hei,

Hvis du vil lære hvordan du setter opp en Wordpressblogg på eget domene er dette kurset for deg. Det trenger ikke koste skjorta og det er enklere enn du tror. Faktisk kan du installere Wordpress med bare et klikk.

Videre i kurset vil jeg avsløre hvordan du skriver godt innhold som tiltrekker lesere og hvordan du kan tjene penger på blogging. Vel, jeg skal i hvert fall fortelle og vise hva som funker for meg. :)

For å motta dette kurset må du melde deg opp på denne siden.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg abonnerte på dette kurset idag, og har allerede mottatt del I av kurset. Jeg kan trygt anbefale det.

Enkelt og rett på sak. Med flere matnyttige tips allerede i den første delen.

Jeg ser frem til å motta flere tips!
 

skogtrollet

Medlem
Ser du kjørte på med aff lenker allerede i første del. Da tenker jeg med en gang at du ønsker heller å tjene penger enn å hjelpe meg. Hadde du ventet til del 2 eller 3 hadde du vært mer troverdig for min del. Er for all del ikke misfornøyd Sindre, sier bare hva jeg syns.

Men mye bra tips ja. Når får jeg del 2? :)
 

Sindre

Medlem
Ser du kjørte på med aff lenker allerede i første del. Da tenker jeg med en gang at du ønsker heller å tjene penger enn å hjelpe meg. Hadde du ventet til del 2 eller 3 hadde du vært mer troverdig for min del. Er for all del ikke misfornøyd Sindre, sier bare hva jeg syns.

Men mye bra tips ja. Når får jeg del 2? :)

Du leser jo en del på bloggen min, skogtrollet, så jeg trodde du visste bedre enn som så. ;) Syns ikke jeg trenger å forklare meg for å ha brukt en affiliatelenke i kurset (som tross alt er gratis, og som jeg heller velger å la det være opp til brukerne/kvaliteten på kurset å avgjøre hvorvidt jeg fortjener å tjene noe på det).

Alt jeg anbefaler kan jeg gjøre fordi jeg har gjort masse research og/eller brukt produktet selv.

Del 2 kommer om et par dager. Trolig på søndag. Stay tuned. :)
 

Sindre

Medlem
Ser jo fint ut og jeg overveier tilmelde meg.
Men jeg håper (og tror) ikke jeg etterpå får sendt andre (uønsket) ting på mailadressen?? :)

Heisann,

Som jeg skrev i innlegget vil jeg kun sende ut mail utenom kurset når jeg har noe nyttig å meddele av tips som går på tjene penger på blogging eller internett. Som jeg også skrev er jeg selv svært kvalitetsbevisst og misliker å få reklame for all verdens "fantastiske" muligheter. Jeg håper og tror at du vil se at mine tips er mer gjennomarbeidet og lagt grundig research bak.

Skulle du ikke være fornøyd kan du når som helst melde deg ut av nyhetsbrevet mitt. :)
 

Altberger

Medlem
Flott tiltak Sindre!

Dette var akkurat hva jeg trengte nå.

Fikk nr 1 (flott tips om hosting foresten) rett etter at jeg meldte meg på og gleder meg til runde 2.

Glabladet.no har virkelig gjort dagen min litt gladere.
Skal sørge for litt payback til deg også om kurset er av den kvalitet som du lover ;)

Har du virkelig laget såpass ut av en wp blogg?
Her ser du en lenke til min "leke-wp blogg"
Bygge hus? Tips om husbygging
Sånn cirka millioner av mil bak deg om man skal vurdere bra/dårlig :)
 
Topp