Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis domener og database

Syse Data

New Member
Hei,

Vi i Syse Data AS har laget til en domene kampanje som vi kan tilby andre å kjøre på deres egne nettsider gjennom en CPA avtale.

Få 3 gratis domener og database ved kjøp av webhotell.
Domenebestilling

CPA 200,-

Kom gjerne med tilbakemeldinger..

For kampanje materiell og mer info ta kontakt!

Mvh
Syse Data AS
johannes@sysedata.no
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
altså, unnskyld meg, men EN gratis database?

Databaser følger da med gratis hos alle seriøse hoster.

3 gratis domener er fint, men det står veldig lite info om webhotellet på siden du oppga, og fant ingen link til mer info.

500MB er greit nok med webplass, men hvor mye trafikk er det?
Eget kontrollpanel? cPanel? Direct Admin? eget?

Og 6 epostkontoer? Hvorfor kun 6?

Både database og epostkontoer burde vært uendelig, men gått på samme plass som webhotellet.


Ser desverre alt for mangen av "dere" der ute som prøver å tyne ut det lille ekstra av kunder. Greit nok at dere vil tjene penger, men kan desverre ikke konkurrere når dere markedsfører dere med slike priser til folk som kan med og driver med webhotell osv til daglig.

Kanskje til bedrifter som aldri har vært borti webhotell før.
 

picxx

Well-Known Member
59.- i mnd. for norsk konto er ikke noe å skrike over seg av om det er veldig stabile servere, og jeg regner med at de ikke har vært i drift siden 1995 om de ikke var til å stole på?

3 gratis domenenavn med domenshops priser blir 300.- i avslag.
Da står du igjen med en årsregning på 408.- som er 34.- i mnd.

vil våge å påstå at 90% av de som bestiller webhotell heller ikke har bruk for mere specs enn hva dette selskapet gir, og de resterende 10% er sikkert såpass oppegående at de finner ut selv at det er for lite plass til dem.

Holder selv på å utvikle en tjeneste hvor jeg trenger å reselle både hosting og domener, og selv om en API hadde vært det definitivt beste er det et intressant tilbud.

Tar kontakt :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
beklager, var kanskje litt skarp der. Men det jeg mener er at den siden som jeg kom til der var alt for lite informativ.

picxx: 90%? 90% vil sikkert gjerne vite hvor mye trafikk det er i mnd.
 

picxx

Well-Known Member
90% vil sikkert gjerne vite hvor mye trafikk det er i mnd.

Nah, trafikken skal jeg nok greie å generere selv, men du har rett i det at det ikke var særlig enkelt å se hvor mye båndbredde som fulgte med disse webpakkene ja.

Regner vel med at båndbredden er "tålelig grei", og om de skriver 2GB eller 300TB spiller det ingen rolle, da alle hoster har klausuler hvor de kan enten sperre kontoen din eller strøype båndbredden om du kjører høy belastning på serverne.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
med trafikk mente jeg båndbredde, og den har egentlig alt å si.
 

Knut

Medlem
Syns dette var ett ok tilbud. Ser at det er en 12mnd avtale men hva med domenene etter det året? Kan man flytte dem uten problemer, eller vil de være låst til dere?
 

picxx

Well-Known Member
med trafikk mente jeg båndbredde, og den har egentlig alt å si.

Ja, gudbevares.. har da hatt nok av kontoer med 500Gb - 1Tb og fri trafikk som har blitt stengt ved litt for mange besøk på sidene.
"En får hva en betaler for" stemmer meget godt når det gjelder hosting.

Hvor mye båndbredde noen lover deg har egentlig veldig lite å si det, all den tid kontoen din blir sperret likevel om du overbelaster den allerede oversolgte lille serveren du kjøper deg en plass på.
 

Syse Data

New Member
Hei,

Takker for tilbakemeldingene!
Vi skal prøve å lage kampanjesiden litt mer informativ, enig at det kan bli litt tynt for Ola Nordmann å foholde seg til informasjonen som ble gitt.

Ifølge forumet sitt regelverket så skal en være litt på passelig her med å reklamere for egne produkter, men skal prøve å besvare de spm som har kommet så godt det lar seg gjøre.

Caper:
Syse Data er ikke den billigste aktøren på markedet hvor vi gir vekk tjenester, men tilgjengeld ønsker vi å levere topp kvalitet på våre tjenester til fornuftige priser. Det er ingen målsetning for oss å konkurrer på nivå med "alle" billige domene/web aktørene som gir bort tjenster, dette kan lett bli et resultat av tjenester som fungerer dårlig eller i visse tilfeller ikke fungerer i det hele tatt. Vi vet at kundene våre verdsetter den kvalitet vi har på våre tjenester og supporten vi gir våre kunder, og det er nettopp slike kunder vi ønsker å tiltrekke oss også. En skal ikke gå seg blind på priser som det så fint heter. Jeg tror også dette er noe av grunnen til at vi har eksistert siden 1995.

Knut:
Når det gjelder binding krever vi kun betaling for den første fakturaen, tjenestene kan når som helst flyttes/sies opp.

Vi er også meget opptatt av at kundene ikke skal måtte bli hos oss hvis de ikke er fornøyd - derfor sender vi ut epostvarsel før vi sender ut faktura for fornyelse, samt at vi lar kundene kunne si opp/flytte selv etter at faktura har blitt sendt ut, frem til forfallet på fakturaen.

Kunder som ikke ønsker å være kunde hos Syse Data skal ikke tvinges eller lures med videre.

picxx:
Vi lager gjerne et API for deg, forutsatt at vi baserer oss på en kommunikasjonsstandard som kan være interessant for andre også, f.eks webservices eller liknende. Vi vil kunne tilby API for å sjekke tilgjengelighet på domener (gjerne multithreaded med en ajax-bit for deg) og mulighet til å dytte bestillinger inn i vårt system. Ta kontakt så ordner vi noe!

Brukernavn og mapdaddy:
Takker for hyggelig omtale!

Håper dette ga svar på spm deres?
Vi er klare til å tilby kampanjen, i stortsett alle formater og tekslinker, for de som ønsker og har egne nettsider å sette den ut på for å tjene noen kroner.
Utbetaling av inntjeningene skjer rundt den 1 i hver mnd (avhengi av helge-og fridager).
 
Topp