Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis domener og webhotell

Niclas

New Member
Sett av minst 2 kroner dagen og gå for en betalt løsning.

Det er mulig å spare de 2 kronene, men er det verdt det? Domenet vil da trolig stå i navnet til tilbyderen, og det er ikke gitt at du får ta det med deg den dagen du forhåpentligvis gjør suksess og trenger en bedre og mer fleksibel hosting.

Husk TANSTAAFL - Wikipedia, the free encyclopedia
 

Bjørn

Domenespekulant
Og hvorfor skal jeg høre på råd fra en som sier at det ikke er mulig å få gratis domenenavn? Dot.tk tilbyr dette. De andre tilbyr gratis underdomener.
 

Deezire

Medlem
Skulle dog ikke forundre meg om domenenavne fra dot.tk får penalty fra f.eks. Google og MSN Live fordi det er veldig mye spam på slike sider. Det er svært få som tilbyr gratis toppdomene, slik som dot.tk. Som regel er det bare underdomener man får gratis fra diverse providers.
 

picxx

Well-Known Member
Skulle dog ikke forundre meg om domenenavne fra dot.tk får penalty fra f.eks. Google og MSN Live fordi det er veldig mye spam på slike sider.

Du får jo bare en redirect, eller en cloaking, fra dot.tk.
Søkemotorene er vel ikke så ivrig på å indeksere noe som ligger i en frame vel ;)
 

Bjørn

Domenespekulant
Mer hold?? Dot.tk tilbyr eget DOMENE (kvaliteten kan diskuteres ja, men det er nå et eget domene). Start.no gir tilbyr hosting ja, på underDOMENER. For de som skal lage sin første nettside og ikke gidder betale noe, spiller det vel liten rolle for de om det er domene eller underdomene. De får egen url, som folk kan finne de på.
 

vidarlo

Apache-junkie
Herre, er holdninga her inne virkelig den at det ikkje er mulig å påpeike andre sine feil, uten at det blir tatt som et angrep på vedkommande? Trudde kritikk var det som dreiv verda framover eg...

Og start.no tilbyr ikkje subdomene, men en sub directory. Det er forsåvidt rimelig uviktig, men poenget er at om en skal skrive om domener, slik domenebloggen.no gjer, så bør en ha rimeleg klart for seg kva ein skriv om, og greie å skilje mellom domener og hosting...
 

Bjørn

Domenespekulant
Hvorfor er du så ivrig å påpeke andre sine "feil" hele tiden? Ser det på bloggen din også + kommentar på bloggen min... Hvorfor kommer du med kritikk, når du ikke tåler å motta det selv fra andre i denne tråden? ;)

Kritikk/tilbakemeldinger skrevet på en "hyggelig måte" er vel noe alle liker, men det er måten man skriver det på. Folk er sikkert lei denne diskusjonen nå, så ikke la oss avspore den opprinnelige diskusjonen. Peace :)
 
Topp