Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis, enkel og grei logotjeneste

holte

Medlem
Jeg så for en tid siden en her på forumet som trengte logohjelp

Cooltext har en gratistjeneste hvor man kan lage forholdsvis bra og proffe logoer.. litt klipp og lim i paint kan jo også gjøre underverker hvis man vil ha med bilder og mer.

Cool Text: Logo and Graphics Generator

Kom gjerne opp med flere tips for logo laging.

På ett radioprogram for noen år siden som het "Irma 1000" hadde de en fin jingle.. "Hver dag tok de å seg feil klær, og resten av dagen ble ett mareritt!":eek:

Man å vel innrømme at utseende faktisk har litt betydning:rolleyes:
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Herregud... ja jøss, hvorfor ikke bare køle på med alt du finner av effekter i photoshop? Det blir jo så FLÅTT!

resize.ashx


PS: Skal jeg vise deg hvordan du lager "en helt enkel og grei logo" på 1-2-3?

1: Åpne photoshop eller illustrator eller omtrent hva som helst annet tilsvarende program
2: Skriv firmanavnet ditt i Helvetica, DIN, Arial eller noe liknende
3: Svart er en fin farge
4: Skaler til passe størrelse for ditt behov
5: Lagre

Det der gir faktisk et resultat som er rundt regnet en milliard ganger bedre enn den elendige nettsida du "tipsa" om.
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Tonny!!! Nå må du følge med for her sparer du titusener, jeg laget en ny logo til Webforumet fra med denne fantastiske tjenesten:

cooltext579011062.gif
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kunne tenkt meg en sånn "burning" logo på mitt neste prosjekt. Utfordringen er å få flammene til å bevege seg på trykk også.

Du er ikke den første med det problemet. I en kundehistorie på Clientsfromhell var det en kar som var FLY FORBANNET for at den animerte gif-filen han hadde fått laget ikke bevegde seg etter at han hadde skrevet den ut :)
 
Topp