Gratis nettbutikk theme for Wordpress

Hei

Driver å utforsker Wordpress og ser etter "e-commerce" themes for Wordpress som helst skal være gratis. Dette er for å lære meg det grunnleggende. Kan kjøpe et bra theme etterhvert.

Noen som har et forslag?

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
De forskj. butikkthemene har forskjellige egenskaper og settes opp på forskjellige måter så du bør finne deg noe du liker og holde deg til det.
WP e-commerce er et bra gratis butikkplugin som du får mange themes til.

Tonny Kluften

Administrator
Generelt sagt. Plugin er butikkfunksjonen. Themet er utseende.

Hvis du ikke kan spandere en 300-lapp på et bra theme så er vel egentlig prosjektet dødfødt, eller? Du kommer ikke til å få til en nettbutikk gratis uansett, noe penger må du ut med, tenker da særlig på implementering av betalingsløsning og layout/design tilpasninger, skulle ikke du ha VISA og fakturamuligheter?

Det som vil spare deg for utrolig masse tid og noen grå hår er om du finner deg et theme som er perfekt for deg, kjøper det uansett pris, gjør så mye du klarer selv og så, på det punktet hvor du sitter og klør deg i hodet i to timer uten fremskritt, betaler noen proffe en fastpris for å gjøre resten.

Bare et godt råd til deg hvis du ikke planlegger en fremtid som webutvikler :)

Greit det. Men du svarer egentlig ikke på det jeg lurer på. Jeg trenger kun en øvingstheme slik at jeg kan se hvordan det hele er. Som jeg skreiv i første post så kan jeg godt dra fram sjekkheftet, men det jeg ser etter nå er noe gratis som jeg kan prøve ut.

Men var forøvrig bra tips, Tonny! ;)

Tonny Kluften

Administrator
Saken er at de fleste themes er forskjellige og konfigureres på forskjellig måte så hvis du øver deg på et theme så vil du garantert få andre utfordringer på et annet theme. Derfor er ingen theme spesielt godt egnet for øvelse. Men hvis du vil lære deg det grunnleggende med Wordpress kan du jobbe med Twenty Eleven themet som følger med Wordpress.

picxx

WF 09
Kjøp et theme med built in e-commerce, så slipper du å være avhengig av at utviklere til to forskjellige moduler følger opp når ting skal oppdateres. Mange konflikter kan oppstå i samkjøring mellom plugins og themes, da er det greit at commerceløsningen er bygget inn i themet.

Topp