Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis WP-theme: Bloggdesigns_One

peterandrej

pensjonert moderator
Formen er litt bedre nå for et par dager iallefall, så har satt sammen et gratis nytt theme som alle kan laste ned fra min nye metablogg bloggdesigns dot no. Themet heter Bloggdesigns_One, og er tidløst i formen og egner seg meget godt for å personliggjøres av den enkelte.

Demo:
Bloggdesigns Testsite 1

Screenshot:
bloggdesigns_one_screenshot.jpg


Features:
  • ferdige kudos og bloggrevyen knapper
  • 120x120px bannerannonser i sidebar
  • gravatar-støtte
  • .psd-fil for bytte av headerbilde inkludert (header.psd)
  • etc

Dette kan være et fint theme for dere som driver i WF-prosjektet, da dette themet er såpass tidløst og intetsigende i formen at det meget enkelt kan tilpasses hvert ett emne. Bytt ut header-bildet så har du en fullt fungerende ny blogg!

Alt funker, men siden jeg ikke er helt i slag om dagen så blir det smått med support - for de som skulle trenge det. ALL support blir tatt via bloggen bloggdesigns dot no - les første post så skjønner dere opplegget. Jeg legger til elementer når jeg føler for det, og så kan dere laste ned oppdateringene når dere ønsker.

Last ned themet:
Bloggdesigns.no WP-theme: Bloggdesigns_One
 

sKrud

Meget sliten student
Det designet der kommer du til å få mye bra innlenker på..:D

akkurat passe allround, altså kan brukes til alt fra porr til økonomi.. kommer nok til å bli poppis det der ja..

Bra jobba! Ryktepoeng rett til tromsø!

Bare en ting.. Tror det hadde vært bedre å satt søkeboksen opp i headern..(?)
 

tulling99

Medlem
Hvordan er det å bytte theme. Jeg vet hvordan jeg gjør det, men vil alle artikler fortsette å ha samme lenke? jeg har jo noen linker fra dagbladet og sånn til de..
 

Ståle

Medlem
Du forandrer ingen ting foruten designet når du skifter ut designet...;)
 

Coulix

Medlem
Nice, vil starte noen blogger snart og har lyst å bruke minst mulig tid på design, men har likevel trang til å skreddersy litt, laster ned dette i håp om at det er rent og fint for videreutvikling :) Likte "basis" utseendet som themet starter med.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Themet burde være bra for de som trenger en base for videreutvikling. veldig rent både i forhold til kode, farge og layout. stor grad av muligheter til egne tilpasninger. skal utvikle det videre via bloggdesigns.no - gjennom leserinput - så dere kan jo følge med der. Så lærer dere også litt, kanskje. Noen av dere kan sikkert det meste fra før, men likevel. man vet jo aldri.
 
Topp