Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratisblogging med adsensemuligheter

let100

Medlem
Hei alle sammen. Jeg har svaret til dere som leter etter en bloggside der man kan legge til Adsense. Jeg har nylig flyttet over bloggen min fra Wordpress og over til Gratis blogg - Bloggnorge - Blogging
BloggNorge bruker Wordpress, og har en rekke med ulike design. Er du en av de som foretrekker Wordpress fremfor Blogspot, så er dette siden for deg.

Bloggen min er forresten Nyhetsblogg.bloggnorge.com

Jeg søkte om Adsense med en gang jeg gikk over til BloggNorge, og ble akseptert etter kun 2 timer! Jeg har hørt om folk som har venta i opptill en måned, så jeg er strålende fornøyd nå.

Det gjenstår bare å plassere Adsense på bloggen min nå, så kommer jeg til å generere en 10-15 kroner per dag. Det er småpenger, men det er uansett kjekt å ha.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette er jo åpentbart reklame for et nettsted, og jeg må jo si jeg undres på hvorfor dette blir liggende, mens alle andre som gjør det samme får pepper fra toppen av WF.

Ellers er jeg jo litt imporert jeg også. Du har akkurat blitt godkjent hos Adsense, men vet allerede hvor mye du kommer til og tjene med annonser fra dem. Skulle ønske jeg var like dyktig som deg. :)
 

zapotek

Medlem
Synes ti-femten kroner per dag for 30 000 hits i måneden hørtes fryktelig, fryktelig mye ut.

Det er jo en Twingly hore blogg, så all trafikken kommer jo derfra. 10-15 kroner dagen er dog ikke vanskelig å tjene. 5 klikk pr dag til 3 kroner klikket og du er der.

Det blir uansett dumt å måle trafikk i hits. Når en side lastes så genererer alt som lastes på den siden et hit. Selve siden er 1 hit og alle de andre elementene på siden er 1 hit hver. Så om du har 15 bilder på forsiden er vi allerede oppe i 16 hits. Oppgi alltid trafikk i unike brukere eller sidevisninger.
 

Tonny Kluften

Administrator
Dette er jo åpentbart reklame for et nettsted, og jeg må jo si jeg undres på hvorfor dette blir liggende, mens alle andre som gjør det samme får pepper fra toppen av WF.

Ja, jeg vet. Grunnen til at jeg lot det ligge er at dette er en metode for å lage blogg som mange bruker, samtidig er det en ikke særlig god metode for å tjene penger. Jeg vil se om det kommer noen diskusjoner ang. det.
 
Det blir uansett dumt å måle trafikk i hits. Når en side lastes så genererer alt som lastes på den siden et hit. Selve siden er 1 hit og alle de andre elementene på siden er 1 hit hver. Så om du har 15 bilder på forsiden er vi allerede oppe i 16 hits. Oppgi alltid trafikk i unike brukere eller sidevisninger.

Jeg vil tippe at mange feilaktig bruker ordene hits og sidevisninger om hverandre. Det var iallfall slik jeg brukte det akkurat nå :)

Støtter at trafikkmåling i hits er fullstendig meningsløst.
 

let100

Medlem
Jeg ser mange lurer på det med 10-15 kroner. Dette er et anslag jeg har fått fra en person, men dette kan være feil på grunn av at jeg har blandet hits og unike brukere, men jeg synes ikke 10-15 kroner er så ekstremt mye om dagen.

Jeg har hørt om flere som tjener mye mer enn 10-15 kroner om dagen, men de er sikkert en god del bedre å blogge enn meg.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ja, jeg vet. Grunnen til at jeg lot det ligge er at dette er en metode for å lage blogg som mange bruker, samtidig er det en ikke særlig god metode for å tjene penger. Jeg vil se om det kommer noen diskusjoner ang. det.

Enhver gratis mulighet ( på norsk ) til å lage splogs er for meg velkomne.
At det forekommer annonser i nettlesren får man leve med.
 
U

Uregistrert

Guest
nykommer

er dette noe å satse på for en som er ganske grønn på dette med blogging?
Har jeg fortstått dette riktig, så kan jeg implementere adSense i en blogg hos bloggnorge?
Til slutt er det andre sider som heller anbefalles?
MVh
 

zapotek

Medlem
Uregistrert: Blogspot er Google's egen bloggplattform og godtar selvsagt Adsense. Bra og gratis bloggtjeneste (kjenner ikke til Bloggnorge, så skal ikke uttale meg om den).
 
Topp