Gratulerer til Webforumet.no og alle medlemmene med 50.000 innlegg Neste mål: 100.000 EDIT: Og dette ble faktisk innlegg nummer 50.000 gratulerer til meg, hehe
Lurer på hvor stor andel av de 50.000 som er skitprat.....hehe... Begynner å bli størrelse på dette nå....og jeg står for snaue 2,2% av de innleggene....
2.83 % fra denne kanten av kloden. Jeg har undret meg på det her. Det er vel det og kjøpe den sjampis'n som er ulovlig for de "yngre" men hvordan er det med å drikke den?
Er det ikke slik at det er forbudt å SELGE til de under 18 år....... står vel ikke at det er forbudt å kjøpe eller nyte.... eller er jeg på ville veier her ?? PS! Denne posten går under skitsnakk!
Bor du i Horten Msites? Vi blir naboer, jeg flytter til Åsgårdstrand om litt. (Dette er også skitsnakk, kun laget for å få opp postcounten)
Norges lover gjelder vel kun innenfor norges grenser (jeg er litt usikker her faktisk - kan man bli straffet av norsk domstol for lovbrudd (av norske lover og forskrifter såklart) i utlandet)? Så foten utenfor grensen og vips - det er pløtselig ikke lenger forbudt å drikke et glass champagne når man er 17-ish år gammel. Et godt alternativ til champagne er forresten Jacob's Creek. Og forresten er vin sunt.
Bah, dra nå ikke tråden inn på dette emnet. Tror innleggstallene øker uansett. La oss nå skåle (med et glass brus ) for WF!
Bor for tiden i Horten ja! Hvor lenge er det ingen som vet... Kan jo hende vi kan ta en jam en kald høstkveld... Men, da må jeg nok få frem instrumentet igjen....