Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Grei pris på korttids-annonsering i Teknonytt

raakanin

Medlem
Tenkte å selge et par annonseplasser i 125x125 str til en grei pris - vi (Teknonytt.com) skifter design om ca to mnd, så det må bli relativt korte avtaler (maks en mnd i gangen).

Pris: 50 kr uken.
Antall: 5 stk.

Unike besøkende siste mnd: 14,000
besøk siste mnd: 19,000
sidevisninger siste mnd: 33,500

NB! Det er lite sannsynlig at de samme prisene vil gjelde etter skiftet av design.
 

picxx

Well-Known Member
Er det de to annonsene som står under 'Teknonytts sponsorer'.
Er dette annonser i rotasjon, eller er de faste.
Har du noe stat på ctr på annonsene.
 

raakanin

Medlem
Det er snakk om begge plassene under Teknonytts sponsorer, og tre av plassene lenger nede. Jeg kan også selge plassen under "nyttige lenker" hvis noen ønsker denne.

De går i rotasjon nå, men det er bare en i overtall. Dette fikser jeg selvfølgelig slik at de blir statiske.

Når det gjelder ctr, så har jeg ikke noen tall dessverre.

Vi har hatt en stor økning i antall besøk de siste ti dagene, og det virker som det kan stabilisere seg over de tallene jeg skrev ovenfor.
 
Sist redigert:

raakanin

Medlem
Nytt Teknologi-nettverk trenger annonsører

Teknonytt og Betamagasinet har gått inn i et samarbeid og utvikler nå et nettverk for Teknologi-blogger og magasiner. Vi er i kontakt med flere nettsider om deltakelse i dette nettverket, men akkurat nå er det bare disse to sidene - vi har fått et felles design, og vi kommer til å kjøre de samme annonsene på begge nettsider.

Dvs at vi nå er større og mer attraktiv for annonsører, vi har nå nærmere 100 000 sidevisninger per mnd, og dette vokser for hver mnd som går. Hvis noen skulle ha interesse for å annonsere i dette nettverket så ta kontakt snarest - vi er allerede i kontakt med et par aktører, og plassene vil forhåpentligvis forsvinne ganske raskt.

Vi gjør oppmerksom på at det er et par ting som ikke er helt på plass ennå, blant annet det faktum at 125x125-annonsene skal vises på alle sider (ble travelt i natt) og at lenkene våre (både sponsende og de vi har byttet) vil bli lagt ut snarest.

Som sagt - ta kontakt snarest for å diskutere annonsering i det nye nettverket som fortsatt er uten navn.

En annen ting er at vi leter etter sponsorer i vår konkurranse hvor leserne blir bedt om å finne et godt navn til nettverket - ta kontakt om det er aktuelt også.

Les mer om dette nettverket i lanserings-artikkelen vår.
 
Topp