Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Grisebank

Bjørnar

Gründer
En gjennomgående trend, er jo dessverre at "dersom det ikke er pent nok, selger det ikke".

Ingenting i veien med ting som er vakkert for øyet, men det viktigste er om det fungerer, og om det konverterer. Dersom det er pent i tillegg, er det en bonus.
 
Jeg fikk noen veldig ok tilbakemeldinger, som har fått meg til å tenke. Må gå noen runder med meg selv, og finne ut hva jeg kan gjøre. Jeg var stolt av utseendet på siden min jeg, men det er vel vrient å ikke være litt forutinntatt når det er ditt eget oppsett.
 
nei, jeg var ikke ute etter det (tilbakemeldinger) Det har gutta her på forumet gitt meg gode meldinger på før.

Grunnen til at jeg startet denne tråden på freak, var at jeg håpet på tilbakemeldinger fra unge brukere, som ikke nødvendigvis drev med nettsider selv. Jeg regnet med å få litt støy, men kanskje ikke at de ville rive ut øynene sine fordi nettsiden min så så j**** ut :)

I alle fall har jeg fått noe og tenke på, og vil forsøke å finne en måte å gjøre nettsiden mer inviterende på, og få brukerne tilbake for besøk nr. to.
 

Steve Cash

Medlem
Jeg fant en tråd om siden din på freak.no, startet 08.02.16 kl 09:28 med tittelen Utrolig høy bounchrate på humorside. Veldig direkte tilbakemeldinger ja, og kanskje litt deprimerende for deg som har laget siden, men forsåvidt saklig. Etter å ha lest gjennom fant jeg dogikke noe om klor i øynene, tråden er muligens moderert?
 

kaieivindm

Member
nei, jeg var ikke ute etter det (tilbakemeldinger) Det har gutta her på forumet gitt meg gode meldinger på før.

Grunnen til at jeg startet denne tråden på freak, var at jeg håpet på tilbakemeldinger fra unge brukere, som ikke nødvendigvis drev med nettsider selv. Jeg regnet med å få litt støy, men kanskje ikke at de ville rive ut øynene sine fordi nettsiden min så så j**** ut :)

I alle fall har jeg fått noe og tenke på, og vil forsøke å finne en måte å gjøre nettsiden mer inviterende på, og få brukerne tilbake for besøk nr. to.

Jeg måtte le litt av han som fikk "pop-up" angst, det var nå herlig sagt.

Uansett, jeg tror det er vanskeligere å kanskje drive en "humor" side enn mye annet. For det vil aldri være noe spesifikt som treffer alle.

Jeg fikk også 80-talls fenomenet slengt på meg når jeg spurte om tilbakemelding her. Fortjent, men er vel derfor vi er her i utgangspunktet også. For å dele og få tilbake så vi kan forbedre oss.
 

Steve Cash

Medlem
Netfun kan vel med fordel moderniseres litt, men se likevel på VGs humorside heltnormalt.no, litt renere er den, men ikke noe mer avanasert layout? Og de slipper da unna med det. Ja, de har selvfølgelig originaltegneserier, det er det ikke andre gitt å skaffe til en overkommelig penge.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ta det med ro. Forståsegpåere tror at nettsider må være fancy og moderne (husker en tid da alle webdesignere måtte ha flashbaserte nettsider...) - men det er helt feil.

Alt til sin målgruppe - og jeg vet hva jeg snakker om :p
 
Topp