Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gusland.com

haugslett

Medlem
Prøv å legg fast bakgrund, og ikke gradient på bokshodene.

Jeg ville også prøvd og laget en mer "clean" logo, som passet til resten av temaet. Nåværende virker litt gammeldags.


Har også litt vanskelig for å se hva slags tema du er inne på ved første øyekast. Kanskje du burde redegjøre for det i form av tekst eller grafikk?



Reklamen var kanskje litt for mye av det gode etter min smak, hehe. Men du har klart å holde det meste av reklamen til siden, så det går nok bare ut over sidens helhetsinntrykk.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Skjønner ikke helt hva du vil ha tilbakemeldinger på.

Designet er et wp-theme som kan lastes ned gratis (os-x theme) og du har reklame på sidene (som du heller ikke har laget selv). Det eneste du har laget selv er logo og tekst.

Logoen var fæl og forteller meg INGENTING om siden din. Hva med å lage en logo som reflekserer litt hva som er deg og hva du og siden din er om?
 

gusland

Medlem
Skjønner ikke helt hva du vil ha tilbakemeldinger på.

Designet er et wp-theme som kan lastes ned gratis (os-x theme) og du har reklame på sidene (som du heller ikke har laget selv). Det eneste du har laget selv er logo og tekst.

Logoen var fæl og forteller meg INGENTING om siden din. Hva med å lage en logo som reflekserer litt hva som er deg og hva du og siden din er om?

Det jeg ønsket var en tilbakemelding på bloggen i sin helhet med innhold og slikt.
At det er et WP theme(står også nederst i bloggen, ikke forsøkt gjemt..) og jeg viser reklame på siden er ikke en seriøs tilbakemelding på en blogg, det er noe alle ser..farger, innhold, oppsett, helhet, brukervennlighet osv ER..
Etter sett dine egne sider (om det er..) ble desverre ikke denne kritikken tatt seriøst.
ref. nattbarn, crudus media, gsm24

Takk for tilbakemelding.
 

gusland

Medlem
Prøv å legg fast bakgrund, og ikke gradient på bokshodene.

Jeg ville også prøvd og laget en mer "clean" logo, som passet til resten av temaet. Nåværende virker litt gammeldags.


Har også litt vanskelig for å se hva slags tema du er inne på ved første øyekast. Kanskje du burde redegjøre for det i form av tekst eller grafikk?



Reklamen var kanskje litt for mye av det gode etter min smak, hehe. Men du har klart å holde det meste av reklamen til siden, så det går nok bare ut over sidens helhetsinntrykk.

Er helt enig i det med logoen, jobber med saken. Det er en blogg mot det engelske 'marked' og det ser faktisk ut som om de tillater mer reklame på sidene enn hva vi 'ola dunk' gjør :) Fått bra tilbakemeldinger på akkurat den biten.
Jobber meg inn mot mitt tema og vil med tiden gjør det noe klarere i form av grafikk og mulig en liten tekst etterhvert ja.

Takk for KONTSRUKTIV tilbakemelding :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
heh, du disser meg angående sidene mine? har jeg spørt om respons på noen sider jeg har her? som jeg ikke har designet selv? nei.

Nattbarn.no er designet av meg. GSM24.no er et WP-Theme, og Crudus.no er det en kamerat av meg som har designet.


Nattbarn.no er vel den eneste siden jeg har bedt om respons på her, og endret hele siden etter responsen.

Det jeg mener er at du må spesifisere bedre hva du vil ha tilbakemeldinger på.
For å be om tilbakemeldinger på et design som du selv ikke har lagt er som å spør om tilbakemeldinger på et bilde du har hengende på rommet ditt som du har kjøpt på Nille.
 

picxx

Well-Known Member
Fryktelig til amper stemning her på forumet i kveld da.
Hva med juleånden gutter ;)

Når det gjelder denne topice ble det ikke spurt om design, men om layout på siden som sådan.
Da trenger man ikke poengtere hva som er laget selv eller ikke.

For å be om tilbakemeldinger på et design som du selv ikke har lagt er som å spør om tilbakemeldinger på et bilde du har hengende på rommet ditt som du har kjøpt på Nille.

Ja, hva er galt med det?
Om jeg kjøper meg en bil spør jeg stort sett hva folk synes om bilen, ikke hva de synes om den nye wunderbaumen, som jag faktisk lagde selv og hengte opp i frontruta ;)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jeg vet at du skjønner hva jeg mener her.

Prøver ikke å få amper stemning her, men føler det blir litt teit når han trekker mine sider inn i dette (sider jeg IKKE har spørt om kritikk på engang).

Det jeg prøvte å få frem i sist tråd, var at han burde poengtert bedre hva han ville ha respons på. Om han ville ha respons på siden i sitt fulle og ikke designet så burde han skrevet minus designet eller noe i den duren.

Jeg er en designer, og om folk hadde spørt om respons på noe jeg hadde laget, så hadde ikke jeg likt det. La oss si at jeg lager en logo til deg, og du spør på forum om respons på det, og får det til å virke som at du står bak hele tingen, det føler jeg blir feil.

Ønsker dere alle en riktig fin jul ;)
 

gusland

Medlem
Fryktelig til amper stemning her på forumet i kveld da.
Hva med juleånden gutter ;)

Når det gjelder denne topice ble det ikke spurt om design, men om layout på siden som sådan.
Da trenger man ikke poengtere hva som er laget selv eller ikke.



Ja, hva er galt med det?
Om jeg kjøper meg en bil spør jeg stort sett hva folk synes om bilen, ikke hva de synes om den nye wunderbaumen, som jag faktisk lagde selv og hengte opp i frontruta ;)

Ikke sant :)
Ikke meningen å 'disse' noen som helst, men kommer noen med et utsagn om noe så bør man jo ha noe å komme med (fremvise/sammenligne med..)... Ikke oppføre seg som en 'besserwisser' ..Og kaller man seg en Webdesigner, så burde man IALLEFALL ha noe å vise frem..ALLE er webdesignere.. jeg har faktisk også papirer på det, men ingen selvfølge at noe jeg lager (om jeg hadde gjort..) blir likt av noen av den grunn..vurdering av kunnskap og smak avhenger da av sin egen portfolio og andre folk sine meninger... vil nå jeg si da, men det er kun MIN mening.
God jul alle !
 

gusland

Medlem
Jeg vet at du skjønner hva jeg mener her.

Prøver ikke å få amper stemning her, men føler det blir litt teit når han trekker mine sider inn i dette (sider jeg IKKE har spørt om kritikk på engang).

Det jeg prøvte å få frem i sist tråd, var at han burde poengtert bedre hva han ville ha respons på. Om han ville ha respons på siden i sitt fulle og ikke designet så burde han skrevet minus designet eller noe i den duren.

Jeg er en designer, og om folk hadde spørt om respons på noe jeg hadde laget, så hadde ikke jeg likt det. La oss si at jeg lager en logo til deg, og du spør på forum om respons på det, og får det til å virke som at du står bak hele tingen, det føler jeg blir feil.

Ønsker dere alle en riktig fin jul ;)

såååå...hva synes du om LAYOUTEN OG INNHOLDET da ? :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Vell, føler at midtlayeren er for liten. Sidene trekker for mye oppmerksomhet til seg, slik at det blir vanskelig å lese den teksten som er til å lese.
 
Topp