Kjapp og trygg hosting for Wordpress

GUTTS.no- Blogg for menn

tom3008

Medlem
Hei og hå!
Jeg har nå blitt sånn ca ferdig med bloggen Gutts.no, seff. skal jeg skrive innlegg, men ellers er jeg nokså ferdig. Hva synes dere om bloggen? Hva vil dere at jeg skal skrive om for at dere skal begynne å lese bloggen? Er det noe som mangler? Kanskje noen til og med liker siden på Facebook! Jeg håper på masse ris, og kanskje litt ros;)

Link: GUTTS
 

Ole Avranden

utvandret
Bare et lite innspill... Jeg ville gått en runde til med logoen, og fått til noe som matcher det tenkte innholdet litt bedre.
 

picxx

Well-Known Member
Hemmelig i 16 timer? :D
 

Msites Ltd

Livsnyter
Kjempebra tilbakemeldinger dette.....tilfører TS mye! *ironi*

Dette forumet er mer en klagemur enn en ressurs blitt.

@Hakasu: Hvis mote og lavkarbo ikke er det du forbinder med menn. Hva er det du forbinder med menn som han burde ha med.

@Ole Avranden: Jeg er enig med deg at logoen kanskje ikke er den beste. Men, er det noe bilde du ser for deg når du tenker på innholdet?

@Torstein O: Nå var vel ikke TS ute etter å finne et passende domene til innholdet.

@tom3008: Jeg antar du i domenenavnet leker litt med ordspillet GUTT / GUTS, og da kanskje burde finne både logo og innhold som passer sammen med dette. VÅGALT er da et annet ord som slår meg.
Jeg tenker da tøffe gutter, utfordringer, muskler, raske biler, store biler etc. Strong man konkurranser, boksing, kampsport etc.

Innholdet ditt er nå litt for "lett" og kanskje litt for mye tilpasset den metroseksuelle mannen. Få på plass litt mer røft innhold - så tror jeg nok det løfter seg litt.
 

tom3008

Medlem
Kjempebra tilbakemeldinger dette.....tilfører TS mye! *ironi*

Dette forumet er mer en klagemur enn en ressurs blitt.

@Hakasu: Hvis mote og lavkarbo ikke er det du forbinder med menn. Hva er det du forbinder med menn som han burde ha med.

@Ole Avranden: Jeg er enig med deg at logoen kanskje ikke er den beste. Men, er det noe bilde du ser for deg når du tenker på innholdet?

@Torstein O: Nå var vel ikke TS ute etter å finne et passende domene til innholdet.

@tom3008: Jeg antar du i domenenavnet leker litt med ordspillet GUTT / GUTS, og da kanskje burde finne både logo og innhold som passer sammen med dette. VÅGALT er da et annet ord som slår meg.
Jeg tenker da tøffe gutter, utfordringer, muskler, raske biler, store biler etc. Strong man konkurranser, boksing, kampsport etc.

Innholdet ditt er nå litt for "lett" og kanskje litt for mye tilpasset den metroseksuelle mannen. Få på plass litt mer røft innhold - så tror jeg nok det løfter seg litt.
Jeg er enig i alt du skriver, jeg har mange artikler om trening, muskler og kampsport på lager, skal se på logoen! Tusen takk, dette skal ikke være noen HOMOBLOGG. Jeg vil holde dere oppdatert.
 
Topp