Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gyllen mulighet for flinke webutviklere

Stein Erik

New Member
Hei alle sammen,

Vi leter etter noen web-utviklere som vil være med å bygge opp et nytt selskap med svært stort potensiale. Vi er en gruppe personer med lang erfaring innen salg og markedsføring internasjonalt.

Mitt navn er Stein Erik, jeg jobber som visepresident i et stort norsk selskap innen olje og gass. Jeg vil være leder evt. styreleder i det nye selskapet vi for tiden er i ferd med å etablere.

Forretningsideen er strengt hemmelig, men jeg vil dele den med interessante kandidater.

Vi er villige til å gi dere eierandeler i selskapet, og når inntektene kommer vil vi kunne tilby gode betingelser også lønnsmessig.

Arbeidet vil i korte trekk bestå i å utvikle flere siter mot ulike brukergrupper, som f.eks. investorer, distribusjonsledd, sluttkunder og leverandører. Etter lansering vil drift og videreutvikling etterhvert kreve ennå flere medarbeidere inne web/it.

Du/dere vil jobbe med professonelle grafiske designere som vil ha ansvaret for det overordnede grafiske uttrykket i selskapet.

Enkelte av sitene vil ha behov for å være databasedrevet, og vil inkludere betalingsløsninger. Vi tar det for gitt at et solid CMS system ligger i bunnen.

Vi vil at du/dere skal være entreprenører av natur, dvs at det er viktigere for dere at løsningene virker enn om Linux eller Windows kjører på serveren!

Du/dere vil få veldig mye frihet til å forme web/it delen av virksomheten, og vil bli en svært viktig brikke i selskapets utvikling.

Alder spiller ingen rolle, men vi vil trenge minst 1 person med erfaring. Hvis noen av dere har jobbet sammen tidligere og kjenner hverandre kan det også være en fordel.

Fint om dere sender meg en kort CV eller beskrivelse av kvalifikasjoner og erfaring på mail. Jeg vil holde all informasjon konfidensiell. Vi vil løpende ta kontakt med interessante kandidater for informasjonsmøter.

La oss lage gull sammen!

Mvh, Stein Erik
 

kongen