Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Håper jeg får bli

TheMid

Banned
Hei!

Jeg har vært her før, og jeg driver nettsiden fritidsmoro.com. Jeg vet at mitt forrige besøk endte med at jeg ble utvist av denne nettsiden, og jeg vil gjerne starte på nytt og begynne å kommunisere med dere igjen. Håper dere vil gi meg en ny sjanse, og jeg forstår hvis admin bare utviser meg med engang nå, men jeg håper han ikke gjør det. Jeg skal holde meg profesjonell og oppføre meg. Vil også be om unnskyldning, jeg beklager. Har for tiden hatt det travelt, og holder på å inngå en stor avtale med et norsk firma.
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Ville ikke satset penger på det, som man sier på amerikansk.
Men, man er jo selvsagt såpass Pk at man uansett ønsker folk velkommen tilbake :)
 
haha, herlig tittel på denne tråden:D Jeg syns du skal få lov til å bli, selv om jeg erkjenner at min mening om den saken ikke er verdt stort. Festlig side du har også forresten, likte sjiraffen og alle de spinnville løftene som sto nedover siden. Hva i all verden handler dette om? Jeg tenker at om du ikke tjener så mye penger på den siden bør den gi mye fritidsmorro, og penger er jo ikke alt heller;)
 
Topp