Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Høy provisjon

Hvis dette oppfattes som reklame beklager jeg det. Forumet har vel som hensikt å besvare spørsmål og være et hjelpemiddel for markedsførere og affiliater, hvis jeg ikke tar feil :rolleyes:

Uansett vil jeg gjerne presentere et nytt affiliate program som kan gi affiliater fra hele landet litt inntekter etter litt innsats eller vesentlige inntekter etter vesentlig innsats. ;)

30% provisjon/kommisjon!

Affiliate Programmet finner du HER
 

Marita

ordleker
Jeg blir litt forvirret av den siden.. er det sånn at hvis jeg plasserer en link/banner på min side fra dere - så vil den peke til et produkt om "Lag din egen hjemmeside"/"La oss produsere din hjemmeside"?

Og 30% av hvilken sum..?

Hele nettsiden gjør meg litt skeptisk, av en eller annen grunn.
 

zapotek

Medlem
Jeg kan ikke se at det går an bestille noe direkte fra deres nettside. Hvordan kan du vite hvilken affilate som skal ha provisjon?
 

picxx

Well-Known Member
Things that make me go hmmmmm.....
 

testdriver

Ha det bra..
Ja, ærlig talt. Det her krever en forklaring, hvis ikke bør tråden og alle henvisninger til programmet fjernes.
 
Jeg blir litt forvirret av den siden.. er det sånn at hvis jeg plasserer en link/banner på min side fra dere - så vil den peke til et produkt om "Lag din egen hjemmeside"/"La oss produsere din hjemmeside"?

Og 30% av hvilken sum..?

Hele nettsiden gjør meg litt skeptisk, av en eller annen grunn.

Kanskje litt dårlig forklart innledningsvis.
Ja, hvis du plasserer en link fra affiliateprogrammet på nettsiden vil du tjene penger hvis noen registrerer seg og betaler for "gjør-det-selv"-løsningen. Du må selvfølgelig registrere deg i vårt affiliate-/partnerprogram.

Etter du har registrert deg vil du kunne hente linker.
Affiliateprogrammet er nytt, så vi har ikke rukket å legge inn bannere ennå, men det kommer. Du kan hele tiden følge med på statistikker og hvor mye du har tjent. Du tjener 30% av 139,-.

Fint om du forteller meg litt rundt din setning: "Hele nettsiden gjør meg litt skeptisk, av en eller annen grunn.". Hvorfor?

Håper du gir affiliateprogrammet en sjanse og ser at det ikke er noe å være skeptisk over :)
 
Jeg kan ikke se at det går an bestille noe direkte fra deres nettside.

Vi tilbyr "gjør-det-selv" hjemmeside hvor brukeren registrerer seg og lager sin egen hjemmeside direkte online. Dette koster brukeren 139,- som du får 30% av hvis brukeren har blitt henvist fra din nettside eller din email. Klikk på bildet med "GO" på hovedsiden, så kan du prøve selv. Det koster ingenting før du publiserer hjemmesiden. Det vil si at du kan lage nettsiden din uten å betale, men hvis du skal publisere den må du betale.


Hvordan kan du vite hvilken affilate som skal ha provisjon?.

Gjennom vårt affiliateprogram. Etter du har registrert deg vil du få en unik affiliate-ID. Denne spores gjennom systemet og helt til kunden betaler. Samme system som brukes i PPS hos de store affiliate nettverkene.
 

zapotek

Medlem
Dette er off topic til denne tråden, men anbefaler dere STERKT å gjøre noe med den "go" knappen. Få brukere skjønner at de skal trykke på denne (og hvorfor).

Generelt sett er hjemmesiden deres et horribelt eksempel på dårlig brukervennlighet. Gir et rotete og uklart bilde av hva dere egentlig tilbyr.
 

Marita

ordleker
Fint om du forteller meg litt rundt din setning: "Hele nettsiden gjør meg litt skeptisk, av en eller annen grunn.". Hvorfor?

Håper du gir affiliateprogrammet en sjanse og ser at det ikke er noe å være skeptisk over :)

Jeg skal gi det en sjanse jeg - hvis jeg føler at jeg kan stole på dere, noe jeg ikke gjør akkurat nå.

Hvorfor jeg blir skeptisk? Tja. Logoen deres og den røde skrifta gir meg en "hjemmesnekra" følelse, og er ikke samme type design som undersidene. Første linke under Produkter peker ikke noe sted. Jeg ser ingen priser oppgitt. Når man går på kundesider kommer en ny meny opp, og annet font og str. på font er plutselig annerledes.

Hele sida, budskapet og følelsen jeg får. Skeptisk.
 
Linken til "produkter" -> hjemmesider på 1-2-3 virker ikke.

Det er riktig. Den virker om 1 time :)

Vi har redesignet nettsiden og ikke ennå lagt inn alle funksjoner, produkter og linker. Gjør-det-selv løsningen eller Hjemmeside på 1-2-3 kan du nå ved å klikke på bildet med "GO" på.

Gå tilbake on 1 time, så skal du se den virker ;)
 
Jeg skal gi det en sjanse jeg - hvis jeg føler at jeg kan stole på dere, noe jeg ikke gjør akkurat nå.

Hvorfor jeg blir skeptisk? Tja. Logoen deres og den røde skrifta gir meg en "hjemmesnekra" følelse, og er ikke samme type design som undersidene. Første linke under Produkter peker ikke noe sted. Jeg ser ingen priser oppgitt. Når man går på kundesider kommer en ny meny opp, og annet font og str. på font er plutselig annerledes.

Hele sida, budskapet og følelsen jeg får. Skeptisk.

Vi har redesignet hele siden med tanke på vårt nye produkt, nemlig Hjemmeside på 1-2-3. Tidligere hadde vi et hosting design som ikke appellerer til privatpersoner.

Vi produserer fortsatt spesialtilpassede løsninger for bedrifter på forespørsel, men selve hjemmesiden vil med vårt nye produkt bli mest besøkt av privatpersoner.

Det er fortsatt noen finisher som mangler og vi jobber hele tiden med disse inntil de er ferdigstilte. Virker ikke designet til sin hensikt vil vi redesigne hele nettsiden igjen.

Designet vil omsider bli likt for alle sider.

Linken under produkter vil virke om 1 time :)
 
Dette er off topic til denne tråden, men anbefaler dere STERKT å gjøre noe med den "go" knappen. Få brukere skjønner at de skal trykke på denne (og hvorfor).

Generelt sett er hjemmesiden deres et horribelt eksempel på dårlig brukervennlighet. Gir et rotete og uklart bilde av hva dere egentlig tilbyr.

Som nevnt er hele siden redesignet og mer informasjon vil komme fortløpende.
Siden vi er litt off topic vil jeg gjerne ha tilbakemelding på hvordan dere synes designet er med tanke på at det er rettet mot privatpublikum som er interessert i å opprette sin egen hjemmeside.
 
Topp