Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hallo fra Kristiansand

Britta

stoffdronning
Hallo ja.
Jeg er helt ny her inne, men har lest litt over tid (og funnet en god del svar).

Tenkte det er på tide å melde meg inn.
Jeg er i gang med å opprette en side om Kristiansand og kommunene rundt med det som skjer. En slag 'oslopuls', bare mye mindre.

Tar nå ved siden av jobb (interiørarkitekt i byggbransjen) et enkeltemne på universitetet for å skaffe kunnskapet jeg mangler.
'dynamic webpage developement', der hopper vi gjennom alt og utvikler et prosjekt. Gjett hva jeg utvikler :)

Jeg har litt peiling fra før, lagde 2002 2 enkle websider til meg selv, blogger siden da, har egen domene siden lenge. Har faktisk ikke fulgt med tekniske utviklingen siden 2004 og f..n liten peiling. Kjemper meg gjennom css, php og allverdens andre ting.

Bruker WP som cms til altomkrs, samtidig utvikler jeg ny blog til meg selv også med WP, der jeg prøver ting først før jeg endrer på prosjektsida.

Er utlending, fordelen jeg kan lese meg gjennom tyske, engelske og norske hjelpesider, men synes der er best å være med i et norsk forum siden det er et norsk prosjekt jeg holder på med. :)

Har allerede funnet en god del av det jeg var på jakt etter (plug-ins, widgets), ønsket bare det var flere norske, for nå skal jeg snart i gang med å tilpasse forskjelllige ting til norsk.
Jeg er god med oversettelser, men har fremdeles ikke helt skjønt det tekniske med .po-filer og po-edit osv. Men det kommer.

Hilsen fra Sørlandet,

Britta
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

Kassimaja

Geocacher
Velkommen fra Østlandet (Da er nesten hele Norge dekket)
 

Britta

stoffdronning
Takk takk :)

Jeg er bi-moderator på et tysk forum med Tyskere som er i Norge, eller vil til Norge eller synes det er verdens navle :) Vi har en kjemperøff omgang med hverandre der, siden det er bare temaet *Norge* som forbinder. :)

Er derfor klar å motstå Mg-en :-D

Btw. skulle noen fra Sørlandet kjeder seg, det er nok plass til hjelp *bred-og-overbevisende-smil*. Æ kan å snakke litt venndølsk. :)

Ps. Og jeg er pratsomt. :D
 
Topp