Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hallo i luken

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg snoket rundt her litt før jeg registrerte meg, men jeg burde vel egentlig ha gjort det mye tidligere, for her er det jaggu mye god hjelp å få! :)

Kort om meg så er jeg 27 år, bosatt i Porsgrunn med samboer og to barn, og jobber som prosessoperatør.

Nettmessig så driver jeg trommeportalen.no • Hovedsiden og håper å kunne fortsette å utvikle denne videre. Det startet som et diskusjonsforum bare for gøy, men jeg ser nå absolutt potensialet til denne siden bare den får vokst seg stor og sterk. Jeg har lært masse underveis og fra å innstallere et forum på ett klikk på en gratisserver, drifter jeg nå alt alene. Ikke at det egentlig er så veldig mye å skryte av, men siden jeg kom borti joomla for første gang i fjor våres og ikke har noen spesiell erfaring fra slike ting fra før, er jeg ihvertfall fornøyd med det jeg har fått til så langt. :)

Igjen, takk for all hjelp og hyggelige responser, det er slikt som gjør at man kommer tilbake. :)
 

Bjørnar

Gründer
gammel trommis og perkusjonist ønsker deg velkommen. er vel 10 år siden jeg spilte sist nå, men herregud for en moro tid det var.

velkommen, i alle fall :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Tonny: Ja, har spilt trommer fra jeg var ca 10 år og frem til nå. Spiller ikke aktivt lenger (har solgt alt utstyret jeg hadde) da jeg mer eller mindre har gitt opp etter å ha spilt i tre seriøse band som alle ble splittet fordi folk skulle flytte på seg. Nå spiller jeg inn i studio med en kamerat som lager en EP og tar litt trommetimer (som trommelærer) men blir ikke så mye mer enn det. Håper å starte opp igjen når ungene er litt større og jeg kan finne folk som er etablerte.

Takk for velkomst folkens. :)
 
Topp