Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Happylines.no nettbutikk med produksjonsutstyr selges

Thord

Medlem
Hei folkens. Selger nettbutikken min med alt utstyr ^^ har ikke hatt den i drift selv, så potensialet i det og kjøpte det av tidligere eier. Kopierer annonsen min fra finn.no.

Bilder av nettsiden finnes på happylines.no
Bilder av utstyret finnes her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=209608992

Happylines.no nettbutikk selges med alt utstyr. Med mulighet for å kjøpe utstyr og nettbutikk seperat eller samlet.

● Plotter Graphtec FC8000-130 (nypris 47000)
Foliekutter som kan skjære/lage motiver i opptil 1.30meter bredde og ubegrenset lengde. Maskinen er i god stand! Kan brukes til folieskjæring av skilt, skiltproduksjon, etc. Tilkobling via usb, fungerer til Windows og Mac egen programvare, pluss plugin til Adobe Illustrator o.l.

Maskinen mangler en slags "netting" som fanger folien når den er ferdig kuttet, men dette er lett å lage, det er bare for at folien ikke skal havne på gulvet når jobben er gjort.

● Skjærefolie (nypris for alt over 50000)

* 40 farger/ruller, ruller på 63cm x 25m av typen Oracal / orafol 638 som er spesielt designet for wallstickers, og utvilsomt markedets beste folie for wallstickers
* 10 ekstra ruller på 60cm x 10m med DeTape WallArt for annet fargeutvalg
* noe rull er brukt til testproduksjon/salg, men veldig lite
* fire ruller på 126cm x 25m (svart glossy, hvit glossy, svart matt, hvit matt)
* diverse ruller til utendørs bruk (på bil, til butikk/skilt, etc.)
* mange ruller med applikasjonstape på 50-100 meter pr. rull (3-4 stk. er ikke avbildet)


● Diverse utstyr
* plotterkniver, skrapere, rullere, rulleholder, alt som trengs for å drive med produksjon
* evt. stort bord til å jobbe med og veggstativ til ruller (ikke avbildet, nypris samlet ca. 3000)


● Masse emballasje: postrør, pappyhylser, trekanthylser, avlange esker osv. (nypris ca. 4500, mellom 10-20 esker/rør er brukt, viser bare under hva som ble bestilt). Er mulig noe ekstra mangler om det har gått tapt i flytting, sjekk bildene.

450 x lange smale esker i bølgepapp
50 x brune posthylser
135 x lange smale esker (store)
25 x Brune posthylser 80x750 mm + lokk
20 x Trekanthylse 70x700 mm
25 x Brune posthylser 70x750 mm + lokk


● Domener medfølgende
• Happylines.no (kjøpt for 5000)
• Happylines.com (kjøpt for 5000)

● Over 165 motiver med alle rettigheter (kjøpt for 35000)

● Facebook-side med over 14500 medlemmer (siden er deaktivert men kan åpnes igjen med et klikk)
Vurdert 4.7/5 av kunder basert på 104 anmeldelser

● Instagram-side med 745 innlegg og over 1580 følgere:
https://www.instagram.com/happylines/

● YouTube-kanal med 3 innspilte videoer for hvordan innstallere wallstickers på norsk, eneste aktør som har gjort dette profesjonelt på norsk (har en tredje video som ikke er redigert og publisert ennå)

● Happylines.no har et godt rykte og mange gode tilbakemeldinger på facebook. I den lille perioden jeg aktiverte facebook-siden kom det også inn forespørsler om vi fortsatt tok i mot oppdrag.

● Happylines har blitt skrevet om i norske medier og blogger flere ganger, noe som er med på å skape god pagerank når man søker etter wallstickers, veggord og veggdekor, etc.

● Nettside med eget design (magento-basert), responsivt design som passer til nett, mobil, nettbrett, etc. Nettsiden selges som den er, men jeg jobber gjerne med deg for å få den opp til å kjøre. Du står selv ansvarlig for å få den til å funke på en server med mindre du betaler eller ansetter meg for å sette det opp.

● Ble kjøpt av tidligere eier av happylines.no som har gjort over 3000+ salg av wallstickers/veggord. Har tidligere kundelister.

● Det er også større forhandlerbestillinger som har blitt gjort. Jeg har samlet en stor liste over interiørforhandlere og interiørkjeder som kan mailes/ringes/postes for salg.

● Jeg har laget en hel forhandlerkatalog (pdf) som kan sendes rundt på epost og post. På denne måten kan du skape noe kapital tilbake raskt.

Har stort markedspotensiale da disse er norsk-designede og er laget av en norsk grafisk designer/illustratør med et godt øye for design, i motsetning til andre konkurrerende wallsticker-sider i skandinavia. Happylines er den eneste norske nettbutikken som har kunnet skilte seg med at alt er produsert og designet i Norge.

Passer perfekt for deg som liker markedsføring, salg igjennom facebook, finn, epla, etc.

Nettbutikken selges som den er, du står selv ansvarlig for å oppdatere Magento om du ønske å bruke den to år gamle versjonen av Magento jeg har jobbet med.

Jeg har latt nettbutikken og facebook-siden stått død, og fortsatt tikker det inn oppdrag på eposten omtrent månedlig fra gamle kunder hvor folk ønsker å gjøre bestillinger i alt fra 500 til 4000kr. Pluss du vil få tilgang til tidligere kundeliste.

Jeg kan være behjelpelig med å oppdatere nettside, legge ut nye varer i nettbutikk, digital markedsføring, stå for sosiale medier etc. dersom noen tar seg av den fysiske produksjonen. Har og veldig gode forretningsidéer for å utvide butikken videre, men du blir likevel eier/kjøper av utstyret og alle rettigheter. Det anbefales at dere er minst to personer for å jobbe med en slik bedrift, med mindre du bare ønsker et hobbyprosjekt hvor du selger igjennom facebook osv.

Jeg kan også være behjelpelig med å "komme inn i bransjen" og gi opp til ti timer med gratis rådgivning, anvisning, etc. Hvilke typer folie og applikasjonstape som egner seg for interiør.

Selges fordi jeg har begynt på aksjemarkedet og tjener greit med penger der, pluss at jeg har problemer med ryggen og beina som gjør det vanskelig for meg å holde på med et aktivt yrke.

For å jobbe med maskinen må du ha moderat teknisk innsikt/datakunskapp og kunne jobbe med programmer som f.eks. adobe illustrator, sette opp programmer etc.

Kjøp av kun maskin, folie, utstyr: 50 000

Kjøp av nettbutikk, domener, alle motiver med rettigheter, varemerke, facebook/instagram: 50 000,-

Pris ved kjøp av alt samlet: Tar i mot bud på 75 000,- og over

Alt selges som det er. Har aldri hatt et eneste problem med plotteren. Kan testes prøves på Rennesøy nær Stavanger.

Filer kan bli sendt digitalt eller levert via minnepenn.

Fysisk utstyr må hentes på Rennesøy nær Stavanger, eller sendes mot forhåndsbetaling + kjøper ordner frakt.
 
Topp