Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har det kommet en ny google oppdatering?

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei alle sammen!

Jeg har de siste dagene opplevde en enorm nedgang i daglig besøkende på en (av 2 :) ) nettside.

Nedganger er så mye som 78%.
Jeg har sjekket om serveren har hatt noe nede tiden eller lignende men finner ikke noe.

Når jeg går inn på webmaster tools så ser jeg ikke noen umiddelbar endring i rangeringen på nettsidene heller.

Så idag gjorde jeg noen søk og fant algoroo.com/

Der stod at det var en "mystery update" runde 6 mars..

Er det noen andre som har merket noe?

//Julian
 

zapotek

Medlem
Sikker på at det er selve rankingen som er dårligere, og at det bare ikke er lite søk i den aktuelle nisjen akkurat nå (f.eks. pga. skolevinterferie / VM i Falun på TV)?
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Vel @zapotek kan jo være at det ligger noe i det du sier men ser ikke sånn ut på indikasjonen på webmaster tools?
de artiklene jeg får mest søk på er innen reise og ferie, kan jo være alle de som normalt er inne å leser om destinasjoner er på destinasjonen.. men så mange?
Noen andre steder man kan sjekke søketrafikk??

@Travellingman skulle stå februar :) gleder meg veldig til sommer å sol
 

tradingnorway

New Member
Det var en "e-commerce"-update i begynnelsen av februar. Mange utenlandske sider rapporterte om økt konverteringer, men lavere trafikk overall ... Har ikke sett noe mer på det, siden jeg holder meg langt unna e-commerce og ikke har merket noe på noen av mine egne sider.

Når det gjelder norske søk er det et helt "different ballgame" enn internasjonale søk -- bare så det er sagt.

Se forøvrig http://mozcast.com/ , mest for gøy da, men uansett en artig pekepinn ....
 
Topp