Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du affiliate avtale med OneCall?

sKrud

Meget sliten student
Hepp..

Sitter å skal bytte over fra chess til one call.. Siden OneCalls sider er under oppdatering så var det ikke mulig å bestille nå så:

Er det noen som har en ref link til meg?

.morten
 

picxx

Well-Known Member
Ser nå at det ikke er denne, og har også problemer med å finne noe aff.program til onecall.
 

sKrud

Meget sliten student
Ja, har sett gjennom alle plassene jeg har konto men kunne ikke finne one call en eneste plass.. men mener bestemt at de var hos TD tidligere.. Men det kan virke som om de driver sitt eget af. program..:/ jaja..
 

webmoney

Søkemotoroptimist
IPEA var annonsør via Tradedoubler tidligere, og avsluttet programmet sitt når de ble kjøpt opp av OneCall.

OneCall har, såvidt meg bekjent, ingen affiliateprogrammer ute og går nå.

OneCall er forøvrig det eneste rette mobiltelefonabonnementet å ha. Min siste mobiltelefonregning var på 42 kroner.
 

sKrud

Meget sliten student
jepp..Har byttet til One Call nå.. Fant ut i går at Chess tar seg betalt når jeg blir koblet opp mot telefonsvareren til andre chess kunder (selv om jeg har chess friends..) så da sendte jeg dem en sur mail og takke for meg..

PS: Det affiliate programet til One Call er jo helt fantastisk da.. 4% av forbruket til de du verver og 90 dagers cookie tid! Det må sies å være Jævli bra! (beklager den nordnorske ordet der..:p)
Regne litt... Har til nå vervet 500 chess kunder, si at de ringer for 250kr vær i mnd..(500x250x0,04= 5000kr!) Dette betyr at om jeg hadde solgt One Call i stedet for så hadde jeg tjent 5000kr i månenden så lenge disse var kunde hos OneCall...

Nå skal de jo sies at det kan virke som One Call bare går å venter på å bli kjøpt opp da....

Humm...Kan jo også se ut som om OneCall.com ikke eies av OneCall.no ..:p
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ughh! Affiliate regel:
"While there may be rare exceptions to the rule, OneCall does require that the mailing address to which payments are sent be within the United States."

Er vel bare å opprette deg en proforma mailbox i statene det.
Der vil all post automatisk bli videresendt til dit du vil.
Tror det koster $50-$75 i året eller noe slikt.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Men er dette for Norske OneCall da?

Ser ikke slik ut..

Trodde Onecall var internasjonalt jeg, men tror nok at jeg har tatt en stor feil her.. Tenker det beste er om dere ser bort ifra den linken jeg har kommet med over.
 
Topp