Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du e-mail lister?

picxx

Well-Known Member
Da mener jeg ikke lister du har kjøpt for ett år siden som er resolgt 1001 gang før du fikk tak i dem....capiche?

Om du har lister du selv har opparbeidet deg via dine nettsider eller via dine bekjentskaper er jeg int. i dem... helst kun opt-in lister.

Send meg en pm eller noe :)
 

Bjrl

Medlem
Jeg er også interessert i mailinglister. Krav: Norske, svenske, danske, finske, tyske eller engelske adresser som ikke er solgt om igjen og om igjen, og eierne av adressene må være over 18 år (jeg skal ikke bruke dem til adult).

Har selv lister med opt-in brukere som er samlet inn fra egne nettsider, mellom 95 og 98 % norske adresser, alle er over 18 år, totalt ca 7500 - 8000 aktive adresser der. Jeg bruker dem selv til utsendelser av egne nyhetsbrev samt til komersiell presentering av samarbeidspartnere.

Ta kontakt hvis du har lister eller er interessert i mine, så ser vi litt på betingelsene.

Mvh
Bjørn Jarle
 

cagulbra

New Member
mailinglister

Hei
Jeg er meget interesert i dine lister.
Holder på å bygge opp min egen liste, men den er ikke stor nok ennnå.
Kan sende deg den når den passerer 400.

mvh
Carl
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Har lister med mer en 250000 adresser 90% norske ...samt 230000 90% svenske, bruker det ikke ...er det noe poeng i å maile for tiden ?
 

Kassimaja

Geocacher
Har lister med mer en 250000 adresser 90% norske ...samt 230000 90% svenske, bruker det ikke ...er det noe poeng i å maile for tiden ?

Du burde virkelig bruke de listene og markedsføre nettbutikken din... Si i fra hvis du vil bytte en link i et nyhetsbrev mot markedsføring av din butikk på mine nettsider.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Ja burde vel få igang noe... noen som har noen gode tips for hvordan sende dem ut og gjennom spam filters... ? Skal tenke på det du skrev der Ståle :)
 
Topp