Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du ett interessant produkt du vil markedsføre?

sinols

Medlem
Hei

Jeg driver dette nettstedet. Vi markedsfører gode produkter som har interesse for folk flest og som har god pris eller salg mellom 30-90%.

Jeg har selv 8 år erfaring fra retailbransjen og har jobbet mye med eksponering og salg. Jeg bestemte meg for å lage ett nettsted som kan eksponere de beste salgene. Ofte produkter som skal ut for å lage plass til nye men også generelt gode salg.

Har du noen gode produker i din butikk eller nettbutikk som du vil eksponere? Vi gir ut gratis eksponering nå i starten.

Følg oss gjerne på facebook.

Vennlig
Sindre
 

UN 1950

Member
Jeg har ikke vært på FB-siden men var innom hovedsiden (som sikkert er under arbeid.) Men bare vær oppmerksom på skrivefeil, særlig store bokstaver til egennavn som "apple".

Spesielt hvis dette er en tjeneste dere på sikt ønsker å ta betalt for :)
 

sinols

Medlem
Jeg har ikke vært på FB-siden men var innom hovedsiden (som sikkert er under arbeid.) Men bare vær oppmerksom på skrivefeil, særlig store bokstaver til egennavn som "apple".

Spesielt hvis dette er en tjeneste dere på sikt ønsker å ta betalt for :)


Vi måtte ha den oppe en stund men skal være tilbake til landingsiden nå. Vi lanserer 1 April. Det du så er ikke ekte men kun eksempel bilder og eksempel tekst mens vi utvikler.
 
Topp