Husker for endel år tilbake da jeg fikk telefoner fra diverse nettaviser som ikke likte at jeg linket til artikler på deres nettsider. De forlangte at jeg skulle linke til hovedsiden (no kidding), ellers skulle de saksøke meg. Jeg sa bare "go for it", hørte aldri noe mer.
Du har lite å stille opp med, men dersom det er passende, kan du jo true med å smekke ut en ufordelaktig blogg om "motlinkeren".
Fikk en sur epost fredagskvelden fra en kar med et bilverksted som mente jeg var ansvarlig fordi et foruminnlegg kritiserte verkstedet hans. Ved søk på Google kom linken til dette innlegget opp, han mistet kunder og skulle nok saksøke meg...Gad ikke diskutere med ham og forsøkte bare å forklare ham at jeg ikke var ansvarlig for forumet han fant skittkastingen på (siden jeg bare supporter forumsoftwaren....).
Vel, dette var kanskje litt off-topic, men viser bare hvordan nettet mer og mer snører seg rundt folk og griper inn i folks hverdag og business og således blir viktigere og viktigere.... (dagens filosofiske snuttelutt en søndags morgen).