Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har noen her prøvd Addmefast for gratis sosiale aksjer?

ottoman

New Member
Det virker bra, jeg har eksperimentert litt. Gratis å bli medlem, og så samler du punkter ved å gjøre shares eller likes for andre brukere.
Disse punkter kan så brukes til å få andre til å dele dine lenker.

Sjekk det her: Gratis Social Promotion

En flott funksjon er å kunne velge fra hvilke/t land aksjene kommer fra - som bidrar til geo targeting! :D
 

cruzader

Medlem
Den går nok under søppeltjeneste, en pluss exchange.
Du registrerer deg så får du poeng for hver facebook like/share du gir noen, hver positiv youtube kommentar etc.
Så får du 80-90% poengverdi i bonus så når du har liket/delt 100 helt tilfeldige ting du får beskjed om like, vil 80-90 tilfeldige brukere få i oppgave like/dele din ting.

De "litt" mer shady så klikker man på hverandre sine adsense reklamer eller registrerer seg for trials via hverandre sine leads etc.


Nå skal ikke jeg si at sånne exchanges er helt uten verdi, har selv tjent gode penger på la bots stå like/share møkk mot at jeg får favorites tilbake på mine ebay listings(tilsvarer backlinks for vanlige søkemotorer).
Men med mindre du har noe formål som du kan tjene på få favorites/shares/likes fra folk som aldri vil se på siden/produktet ditt igjen er det søppel.

AddMeFast doesn't sell likes/subscribes/followers/views/hits.
We have several secure payment methods
riiiiight... De selger ikke men har sikre betalingssystemer! bare sånn i tilfelle du vil "donere" de noen kroner i bytte mot poeng til kjøpe likes etc for :D
 
Sist redigert:

ottoman

New Member
Hvis du ikke ønsker å dele for andre, kan du kjøpe kreditter. Så vidt jeg vet, er det eneste formålet med betalingsportal.
 

ottoman

New Member
Nei, jeg bare bruker den og syntes det kunne være nyttig for andre mennesker også.

Mange selger likes og shares på mikrodjobb - hvorfor ikke få dem gratis?
Jeg har kontoer med de fleste store web 2.0, fordi jeg alltid må sjekke de nyeste ting. Nå kan jeg bruke noen av dem til å samle credits.
 
Topp