Kjapp og trygg hosting for Wordpress

[Haster] PHP: Reparere kategorier i egenprodusert nettbutikkløsning

Havers

Medlem
Hei!

Jeg har lagt ned ENK-mitt, og kutter ned på kunder, og har kun en igjen nå. Kunden har et problem som må fikses relativt fort;

Det er en nettbutikk som ble produsert for et par år siden (Nettport for de av dere som har hørt om det), som er flatfilbasert. Hovedproblemet er nok filrettigheter. Oppretting/Endring/Sletting av kategorier får ikke filer til å følge etter (og såvidt jeg kan se sletter produktene). Kan også rett ut si at det er langt ifra et optimalt system, men det er det kunden ønsker å bruke, med de kostnadene det medfølger.

Selve endringen ville vært veldig liten om selve systemet hadde fungert (Er snakk om 3 kategorier, med ~5 byer som underkategorier. Disse 5 byene skal bare slåes sammen til en.).

Selve nettbutikken har en del warnings og notices, men det funker så lenge du skrur av visningen av de..........

Send e-post til eivind@haversmedia.net som fort som mulig hvis du føler det er noe du kan løse. Skriv også gjerne i tråden og på pm at du har sendt, jeg har varsling på alle kanaler.
 

Havers

Medlem
Har kommet i kontakt med en som ser på dette nå, gir beskjed så fort som mulig om det ikke løser seg.
 
Topp