Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei allesammen!

theGreatest

Medlem
Hei!
29 år gammel og nylig blitt familiemann, gutten vår er straks 6mnd.
Jobbet tidligere som lærer, men ønsker å drive med programmering/web/apps/eller noe sånt ;)
Er en forholdsvis fersk programmeringstudent på UiO.
Prøver å lære meg flere ting samtidig, og har startet med HTML, CSS, PHP, JavaScript, MySQL osv. på hobbybasis.
Ellers har jeg lært meg OOP på universitetet i språket Java.

Gleder meg til å få tilbakemeldinger, hjelp og inspirasjon til mine prosjekter her på webforumet, og håper å kunne bidra med mine egne inspill til dette fantastiske nettsammunnet.
 

theGreatest

Medlem
Takk, hyggelig å være her!

Har ingen nettsider enda, kommer noe over jul tenker jeg, skal starte mitt første prosjekt, som er en nettside for basketklubben jeg spiller i.

Det er ingen komersielle interesser i den, bare for å lære ;)
 
Velkommen, det å starte med prosjekter som ikke er kommerselle er en veldig god idee. Ettersom man da ikke blir fristet/bundet opp til å trekke folk i en eller annen retning.
 

theGreatest

Medlem
@abroke: Takk, det syntes jeg også, greit med litt erfaring før man lover det ene og det andre også...

@Tonny: Takk, det håper jeg også! Brukernavnet mitt er en referanse til den legendariske bokseren, Muhammad Ali, henger litt igjen fra barndommen av egentlig ;)
 

theGreatest

Medlem
Det stemmer ikke Tonny, parkinsons syndrom er en nevrologisk sykdom.
Han tenker like klart som meg og deg :)
Han skulle ikke ha bokset så lenge som han gjorde, og det var hans store feil, når man får så mange slag mot hodet er man mer mottagelig for sykdommer som parkinsons.
Ellers så er han faktisk ikke legendarisk først og fremst pga boksingen;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Det stemmer ikke Tonny, parkinsons syndrom er en nevrologisk sykdom.
Han tenker like klart som meg og deg :)
Han skulle ikke ha bokset så lenge som han gjorde, og det var hans store feil, når man får så mange slag mot hodet er man mer mottagelig for sykdommer som parkinsons.
Ellers så er han faktisk ikke legendarisk først og fremst pga boksingen;)

Aha, så det er det han lider av ja, ok, sorry Ali.
 
Topp