Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei fra meg.

odea

New Member
Hei godt folk.

8 kjappe:

navn: Kenneth O`Dea
alder: 19
bosted: Lillehammer
hobby: webdev, domene trading, design, markedsføring,
bakgrunn: 3 år media og kommunikasjon, drevet på med web og design i ca.2 år
nettsteder oppe: www.linkdose.com og www.kennethodea.com
lokalisert nå: Garnisonen i Porsangmoen avd. Jegerkompaniet / ISTAR
framtidsplaner: bli ferdig i forsvaret, reise litt omkring også gå tilbake til studier.


Tja, hva kan jeg egentlig si...
Synes det er et bra iniativ av Kenneth og starte et slikt forum. Det trengs helt klart.
Var selv i starten en ganske aktiv bruker av NWF, men synes det manglet det mange andre forums kunne tilby meg. Så jeg gikk fort over til de store internasjonale som sp, dp, namepros, wht etc.

Stort sett så driver jeg med kortsiktige nettsider. dvs, jeg lager de, får traffikk på sidene, tjener profitt også seller jeg de igjen... sitter med en del ideer til noen større og mer langtids prosjekter - men har ennå ikke kommet skikkelig i gang med de ideene.

Akkurat nå har jeg en "workblog" som jeg har brukt i nesten 1 års tid, samt som at jeg nylig dro opp en kjapp side som jeg kunne leke meg litt med linkdose.com

Mer om meg og mine kunnskaper kan dere få se ute på forumet ;)

Ønsker admin og crew lykke til med forumet! Har stor tru på dette.

mvh

- odea
 

Tommesen

Medlem
Hei

Ser du er fra Lillehammer Kenneth, er det jeg også. Hvordan går businessen din? Har du msn, kanskje vi kan prates der? Det jeg driver med er IM (Internett Marketing) og domene trading. Ser det er en stund sida du posta hehe.

-Tord.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Velkommen til forumet:D

(fikk ikke opp sidene dine her, døde linker, kan hende at det bare er jobbpcen som er fucked da:p )
 
Topp