Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hei godtfolk

selbekk

Medlem
hei..

kan vel introdusere meg her jeg også, som seg hør og bør.

Jeg er en mann (gutt?) på 22 år, bosatt i Oslo. Har hatt webutvikling som interesse helt siden jeg var 14-15 år, og har endelig kommet meg opp på et nivå hvor jeg kan begynne å tjene gode penger på mine tjenester.

Det jeg har en slags kompetanse innen er XHTML, CSS og PHP/MySQL, og jeg har så vidt begynt å sniffe på JS / jQuery og andre teknologier. Jeg prøver blant annet å lære meg en mer objektorientert approach til programmeringen, noe jeg lærer via mine studier på HiO denne høsten. Her lærer jeg også Java, og ser ut til å klare meg bra her også.

Før jeg begynte å studere dette, lærte jeg alt jeg kunne gjennom IRC-chatting og tutorials på nettet. Så jeg vil gjerne gi tilbake så mye jeg kan til communitiet som ga meg sin kunnskap i løpet av de siste årene.

Jeg er om mulig en av de mest hardtarbeidende folkene dere vil møte her inne, og jeg håper jeg vil utvikle min kompetanse på dette forumet!

- Kris
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Får si som kaptein rødskjegg å ønske deg velkommen ombord i skuta ;)

"Harr-harr, vi skal vise deg steder du ikke trodde fantes og gullskatter større enn vi orker å bære"
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Sjefskoder: off, piratspråk høres teit ut på norsk :p hehe


Velkommen til forumet ;)

Er på samme alder som meg, og begynnte på samme tid som jeg begynnte, nicenice :D
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Helge: sant, sant :p

Men, følte for å være en litt teit pirat på "morgen-kvisten" :p

hehe
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

selbekk

Medlem
12 timer? hm.. vel, vanligvis er det 6-7 timer skole, 8 timer jobb 1, 2-3 timer jobb 2... 16 timer eller rundt der høres vel ganske normalt ut... heldig med at jeg trenger lite søvn tho.. :)

takk for alle velkomstene!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jobb? Hva er det for noe?

Neida, 16timer søvn, ca 20 sigaretter daglig a 1 sigarett = 7 minutter x 20 = 2timer og 20minutter. Da sitter vi igjen med 5timer & 40 minutter hvorav 1 time går til middag og 4timer går til middagshvil. Resterende 40 minutter er dedikert til WF.

Edit - Det jeg glemte var å ønske velkommen til Webforumet! :)
 

selbekk

Medlem
Hei igjen folk!

Etter noen år hvor dere gikk i glemmeboka, så er jeg tilbake igjen. Jeg synes jeg fortjener en liten ekstra-velkomst ;-)
 
Topp