Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei hei

May

Medlem
Er et rykende ferskt medlem av forumet.
Fant frem til dere i går etter å ha lett etter alternativer til Posten/Bring. Driver nettbutikk, og føler at jeg (og mine kunder) er prisgitt et prisnivå og (fravær av ) service som er helt "hinsides"
Ser jo fort at jeg kan ha glede og nytte av mye som foregår her og er glad for at jeg fant frem.
May
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til WF :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Servicen (eller egentlig kvalitet på leverte tjenester) er ikke så dårlig tror jeg. Greit å sammenligne med hva som skjer i andre land i Europa: Tyskland, Danmark, Sverige, Nederland, Frankrike.
Posten holder fremdeles på å omstille seg etter at så mye ble digitalt, og det er delvis fordi folk fremdeles holder på å tilpasse seg til den digitale verden. Det er ufattelig mye som ikke lenger sendes med posten (har ikke tall på dette).

Forskjell mellom pris innenlands og utenlands derimot må de gjøre noe med. Det at det er billigere å sende et rekommandert brev fra Hong Kong til Tønsberg enn fra Stavanger er kun bra for forretningsdrivende i Hong Kong, og dette sponses av alle som sender post i Norge.

Hei May, forresten :)
 

May

Medlem
Hvilken nettbutikk driver du forresten? :)
TO DAMER (under oppgradering, så litt på "halv åtte i øyeblikket)
Nisjebutikk for håndarbeidsinterreserte, "vanskelig" å få til, mange "kolleger" som kommer og går, mange konkurrerende butikker i utandet, små gj.snitt ordresummer og store fraktkostnader, men har en innbitt tro på at det kan være mulig å få til noe "mer" enn en hobby som krever all tid. (Liker utfordringer:) ) Et raskt overblikk sier meg at kundepotensialet her inne kanskje ikke er av det aller største, men du værden som jeg gleder meg til å lære fra dere. Og det kan være lurt å følge med, for jeg er ganske sta, og når jeg har "fått det til" blir den sikkert til salgs (da må jeg jo ha noe nytt å bryne meg på :) )
 
Topp