Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei, hei!

mart

New Member
Hei alle sammen!

Jeg heter Martin, og jeg er en webmaster fra Berlin. Jeg har begynt en ny nett tjenesten og søker egentlig tilbakemeldinger fra hele verden. Også tenkte jeg at det er en bra mulighet for å minne mine gamle norsk leksjoner. Håper, jeg skriver ikke altfor dårlig.

Tjenesten min er en automatisk analyzer for nettsider. Det examinerer en side og forklarer, hvilke technologier siden brukes (innholds kontroll systemet CMS, plugins, affiliate programmer, cookies, tracking metoder, server systemet, hosting provider osv). Det også sier noet om nøkkelordene og (experimental) om problemer med SEO eller webspam.

Tjenesten er bare på tysk og på engelsk, desverre. Hvis det er ok for å diskutere her jeg vil være glad om tilbakemeldinger. Tjenesten heter "WebmasterCoffee" og finnes under: webmastercoffee.com - webmaster tools

Mange hilsen

Martin
 

mart

New Member
Mange takk for velkommelsen og kritiken, Robin!

Det er sant, jeg bodde et år i Oslo, omkring ti år siden. Det gleder meg at jeg enda finne noe norsk ordene. Kult! :)
 

mart

New Member
Problemen med oversettningen fra meg er, at det er ganske vanskelig for meg å skrive en setning på norsk. Men det er riktik, jeg skulle spørre noen for å hjelpe med det kanskje... Jeg har også prøvd WebmasterCoffee på min egen side, selvfølgelig :)

Kanskje jeg kan skrive litt mer om alt med noe mer spesielle spørsmaler i tilkbakemeldingers-forum?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
mart: norsken din er bedre en de hva de fleste ungdommer i norge greier å prestere for tiden:p hehe...

Velkommen til forumet :D
 

mart

New Member
Hehe, det skjønner jeg fra tyskland. Ungdommen hvet ikke, hva genitiven er (wesfallen); og en "ch" (på norsk: "kj") will snakkes alltid som "sch" (norsk: "sh"). Også snakke mange en slags hip hop immigranter aksent, fordi det er sjkempe kult...

Men kanskje det betyr bare at vi er for gammel; fordi man sier at gamle folk alltid syns ungdommen er litt barbarisk :)
 
Topp