Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei til alle sammen

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei, mitt navn er Kenneth A. Dreyer.

Siden jeg er grunderen av dette forumet, så føler jeg at det er min jobb å legge inn det første innlegget. Jeg har ikke tenkt å fortelle så alt for mye om meg selv, men kan røpe at jeg kommer fra Hedmark og har vært foran dataen i alt for mange år, og drevet som webmaster i nesten like mange. Jeg har drevet massevis av små tulleprosjekter som ungdom, men nå i det første har ting begynt å ta mer av. Mitt første store prosjekt som jeg laget helt fra bunnen av selv, var Badgirls. Badgirls bytter samme uke som dette forumet lanseres navn til Juiced.no. En lite søsterprosjekt av Juiced er Talent Databasen. Talent Databasen er ikke noe jeg tjener penger på, heller en ressurs for Juiced, som samtidig gir litt trafikk. Mitt siste prosjekt, er dette forumet. Her håper jeg det vil bli mye liv, og målet med forumet vil bli "kvalitet framfor kvantitet".

Jeg driver en personlig blogg, og en firma blogg, bare så det er sagt.

Jeg håper brukerene av forumet er fornøyde, og at dette forumet vil få mange år foran seg! Og forresten, god nyttår!
 

6Q6

Medlem
Jo da, jeg tror at de fleste er fornøyd med dette forumet, det er det beste jeg har sett på en stund :D veit du om en jobb eller 2 for ungdom(14) forresten?
 

Ståle

Medlem
Velkommen til forumet 6Q6. Kan være greit å sjekke når tråden ble laget. Snart 2,5 år siden nå...
 

Ståle

Medlem
Men, den er jo fremdeles åpen - og da er det vel ikke forbudt å poste i den!?!

Hehe, har ingen intensjon om å diskutere dette Msites. Selvfølgelig er det ikke "forbudt", men jeg syns man kan vurdere til hvilken nytte det nye innlegget tilførte tråden. Slik jeg ser det kunne 6Q6 vært tjent med å lage seg en egen tråd hvor han forteller at han ønsker jobb.

Uansett, ser ingen grunn til å diskutere dette. :rolleyes:
 

Msites Ltd

Livsnyter
Neida, og var ikke ute etter en diskusjon..... Var vel mer et "stikk" til at tråden burde vært stengt. Som sikkert mange andre tråder også kunne vært stengt - for det finnes jo ikke noe mer "irriterende" enn gamle tråder som blir dratt opp uten mål og mening...

For vi er nok ganske enige om dette..... ;-)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vi som moderatorer har selvfølgelig ikke tid eller mulighet til å holde oversikt over alle tråder som bør stenges etter x tid. Det er selvfølgelig eksempler på tråder som ikke bør stenges og som kan dras opp igjen når som helst når det er noe nytt å legge til, noe som betyr at vi ikke ønsker noe automatisk funksjon for dette heller.

Derimot er det faktisk ikke lov å dra opp en tråd om man ikke har noe å legge til, noe jeg vil påstå er tilfellet her. Les punkt 1.12 i reglene.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp