Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei!

Larserm

New Member
Hei

Siden jeg allerde har brukt en del tid på dette forumet og sikkert kommer til å tilbringe mye mer tid her i fremtiden kan jeg jo like godt presentere meg.

Jeg er 27 år og bosatt i Oslo. Etter 8 år i samme jobben føler jeg virkelig behovet for å lære nye ting og fant derfor tidlig i 2011 at det å starte en webshop var noe jeg ville prøve til tross for minimale dataferdigheter. Klokker er min store hobby og derfor ble det en webshop relatert til dette. Kanskje ikke den største målgruppen i verden, men noen flere klokkegale finnes det der ute :)

Den første tiden ble det en løsning fra Active24. Enkelt for en som kan minimalt, men det tar ikke lang tid før man ønsker seg mye mer. Har nylig fått opp en ny webshop ved hjelp av Prestashop. Denne er langt fra perfekt i dag, men fungerer og det er godt å være kvitt den veeeldig lite fleksible løsningen fra Active24.

Webshopen finner dere her: Straps.no - Klokkeremmer og tilbehør

Ser frem til å lære mye mye mer både av egen prøving og feiling og her på forumet :) Alle tips og råd er velkommen. Særlig hvordan jeg skal kunne markedsføre siden.

Mvh
Lars
 

Larserm

New Member
Takk takk folkens! Etter en uke med ny webshop har besøkstallene gått voldsomt opp i forhold til hva de var før. Godt å føle at man går i riktig retning. Det gir motivasjon til å lære mer!

En riktig god helg til dere alle sammen! :)
 

looper

Medlem
Ah, herligt. Har klokker som hobby selv, skulle gjerne sett et par klokker i butikken også ;)
Allerede en winder der jeg kunne tenke meg.

Hmmm....
Men velkommen:)
 

Larserm

New Member
Hyggelig å høre at det er flere klokkegale her på forumet :)

Klokker kommer nok etterhvert. Om det blir nytt, brukt eller begge deler er jeg ikke helt sikker på, men siden det er lover og regler for brukthandel så får jeg begynne med å sette meg inn i de. Og skulle det friste med en winder så ta kontakt så ordner vi en liten webforumet-rabatt :)
 
Topp