Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei

Utlogget

New Member
Registrerte meg netopp, men har vært en leser på forumet en stund.

Sysler stort sett med adsense og har vell vært borti det som er av fargekategorier som blackhat, cloaking osv opp igjennom tiden. Men det viser seg at stort sett det fungere det best med seriøse whitehat og content is king sider.:rolleyes:. Content tar tid doh.
Har enda til gode å lage en norsk side, men har noen artige på engelsk. Stort sett joomla det går i på content sidene.

Driver å setter meg litt inn i affiliate produkter, men har egentligt ikke noen gode "content" sider å pushe produkter. Men det kommer muligens etterhvert. Pussler litt med noen landingpages og fått gode tips av mere erfarene brukere på dette området, men har enda til gode å få det til å ta helt av. Så muligens jeg forhøre meg litt rundt her oxo etterhvert.
 

Keanu

Geek
Velkommen hit!

Enig i at white hat er det mest fornuftige på lengre sikt om man vil gjøre det til en stabil, forutsigbar business, men blackhat eller grayhat er jo spennende for litt quick profit. :)
 

Gomlers

Member
Velkommen til forumet. VI er i samme båt :)
Norge er et vanskelig(ere) å holde nettsider i gang, enn engelskspråkelige.

Men content is king er vel stort sett det som vil duge i det lange løp, så det er vel bare å begynne å bygge her også. Om 10 år kan det jo hende det ramler inn noen kroner.. ;)
 
Topp