Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei!!

Jeg er ny her og gleder meg over at jeg fant dette fantastiske forumet! Her kommer jeg til å lære masse! Jeg har et eget firma nå som jeg må ta tak i. Både med skatt/avgift etc og markedsføring. Jeg kan noe fra før, men mye jeg må lære ! Så håper jeg har kommet på riktig sted!
Siden heter forøvrig Obsessed og er et onlinecoach firma der man kan få hjelp til kost og trening. :)

Tips tas imot om utseende på siden/meny etc. Idag bruker jeg wix fordi det er enkelt og billig, men er åpen for andre muligheter om noen har tips !
 

Bransje

DaddyO
Hei
Den blir tung og laster tregt. Du har kun få sekunder fra besøkende klikker linken, for å trigge en nysgjerrighet/handlingskraft. Nå er du i en spesiell nisje, så du kjøper deg litt mer tid således. Et poeng som folk en kanskje kan synes er merkelig er at folk bedømmer deg utifra websiden og dens utseende. Helt feil i realiteten men slik er det bare hehe.
Derav utrykket (TM Bransje hehe) " En personlig webside er din største marekdføringskanal"

VELKOMMEN til forum, her finner du et hav av info. Lykke til både med web-læring, personlig vekst og utvikling.

Mvh
Bransje
 
Hei og hopp!

Lykke til med coaching nettsiden. Liker godt bransjen du har startet i. Mange mennesker som trenger et ekstra dytt for å nå målene sine.

Så er det også givende å hjelpe mennesker!
 
Topp